Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر خرید اینترنتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر خرید اینترنتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Science Issues
سال انتشار
2012
کد محصول
1010536
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
4
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
714 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The rapid development of internet user has made it easy and improved the online marketing in the global market, as a result the number of customer shopping online are increasing more than the number of customer using internet for others purposes, customer participations are the basic of every business success, because with customer, no business can survive or adapt with change that has been brought by new technology. Customer Relationship Management (CRM) can be understood as a revolving process during which companies interact with their customers, there by generate, aggregate, and analyze customer data, and employ the results for service and marketing activities, the purpose of this paper is to figure out the influence of Customer relationship management as motivational factor on online shopping in e-business environment

چکیده

توسعه سریع کاربر اینترنتی خرید اینترنتی را تسهیل ساخته و آن را در بازار جهانی بهبود بخشیده است. از نتایج این موضوع می توان به افزایش تعداد مشتری هایی که به صورت آنلاین خرید می کنند اشاره کرد که بیشتر از تعداد مشتریانی است که از اینترنت برای اهداف دیگری استفاده می کنند. مشارکت مشتری اصول و اساس هر تجارت موفقی است. زیرا بدون مشتری هیچ تجارتی نمی تواند به بقای خود ادامه دهد و یا خود را با تغییرات اعمال شده از سوی فناوری های جدید تطبیق دهد. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را می توان به عنوان یک فرآیند تفکر در شرکت هایی درک کرد که با مشتری های خود تعامل دارند و به وسیله آن اطلاعات مشتری را تولید، گردآوری و تحلیل می کنند و نتایج حاصله را در فعالیت های بازاریابی و خدماتی به کار می گیرند. هدف از این مقاله سنجیدن تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک عامل انگیزشی بر خرید اینترنتی در یک محیط تجارتی الکترونیکی است.

1-مقدمه

اینترنت توانسته است که خرید اینترنتی را به یک روش اجتماعی انجام خرید از سرتاسر جهان تبدیل کند. از طرفی نیز توسعه شبکه و فناوری اینترنت نیرو محرکه های قدرتمندی را ایجاد کرده است تا مردم با استفاده از اینترنت خرید‌های خود را انجام بدهند. با استفاده از خرید اینترنتی، مشتری ها و فروشنده ها می توانند از طریق این تجارت آنلاین به یکدیگر بپیوندند، به طوری که هر یک از طرفین می توانند تجارت خوب و مناسبی داشته باشند. خرید اینترنتی اصول پایه ای را برای مشتریان فراهم می کند که به آنها در گشت و گذار و خرید به میل خود کمک می کند. با استفاده از خرید اینترنتی این امکان برای مشتریان وجود دارد تا بتوانند به یک رویکرد بازاریابی کارآمد با سازمان مورد نظر دست یابند. از چالش هایی که تجارت امروزه با آن سر و کار دارد، می توان به جهانی شدن، قانون زدایی کردن و به هم پیوستن صنعت ها و خیزش تجارت اینترنتی اشاره کرد. این عامل ها، روش هایی که سازمان با استفاده از آنها مشتری های خود را برای گسترش و نگهداری در یک محیط رقابتی مورد مطالعه قرار می دهند را تغییر داده اند. سازمان بایستی با تمام قوای خود در تلاش باشد تا بتواند به سطح استاندارد مشتریان خود دست یابد. یک شرکت موفق، مشتری های خود را با برآورده سازی نیاز‌های آنها حفظ می کند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




online shopping
online promotion
customer relationship management

ثبت سفارش جدید