Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " بکارگیری "تولید بهنگام" بعنوان یک ابزار مدیریت کیفیت جامع: مطالعه یک تولیدکننده ریخته گری آلومینیوم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بکارگیری "تولید بهنگام" بعنوان یک ابزار مدیریت کیفیت جامع: مطالعه یک تولیدکننده ریخته گری آلومینیوم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Total Quality Management & Business Excellence
سال انتشار
2016
کد محصول
1010542
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
927 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This research work investigates the use of just in time (JIT) as a total quality management tool for the aluminium foundry industry. It explores the adaptation of the manufacturing approach to a metal foundry, where raw materials are imported in a highly unstable economy. JIT is applied to improve cost effectiveness of operations and quality and to achieve world-class benchmarks on all facets of the engineering entity as competitiveness in product delivery is becoming mandatory for business survival

چکیده

این کار تحقیقاتی به بررسی استفاده از تولید بهنگام (JIT) بعنوان یک ابزار مدیریت کیفیت جامع برای صنعت ریخته ­گری آلومینیوم می­ پردازد. مطالعه حاضر تطبیق این رویکرد تولید را با یک "شرکت ریخته ­گری فلز" بررسی می کند، جایی که واردات مواد خام در یک اقتصاد بشدت بی­ ثبات صورت می گیرد. همان طور که رقابت مندی در "تحویل محصول" در حال کسب ضرورت فراینده برای بقای کسب و کار است، JIT بمنظور بهبود اثربخشی هزینه عملیات و کیفیت و دستیابی به الگوهای جهانی در تمامی لایه­ های فنی و انسانی شرکت اتخاذ می­ گردد.

1-مقدمه

همان طور که صنعت تولید و تجارت جهانی به تکامل ادامه می­ دهد، اکثر کسب و کارها اکنون با یک نیاز فراینده به تطبیق سریع با این تغییرات سخت مواجه هستند. این تغییرات عبارتند از تغییرات در تقاضا، طراحی ­های محصول و چرخه ­های عمر محصول، و تغییرات در فناوری­ های تولید و ساخت (یوسف، 2013)...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




just in time
foundry
aluminium

ثبت سفارش جدید