Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تاثیر زیر ساخت مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلی عملکرد مدیریت دانش: مطالعه تجربی در بخش بانکداری پاکستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر زیر ساخت مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلی عملکرد مدیریت دانش: مطالعه تجربی در بخش بانکداری پاکستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the 2014 Information and Knowledge Management
سال انتشار
2014
کد محصول
1010574
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
643 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از دهه گذشته، مدیریت دانش نه تنها به منظور افزایش قدرت داخلی سازمان ها بلکه برای افزایش رقابت خارجی بکار گرفته شده است. مطالعه حاضر تاثیر زیرساختار های مدیریت دانش (تکنولوژی و فرهنگ) بر روی عملکرد سازمانی را بررسی می نماید و اینکه چگونه عملکرد مدیریت دانش تعدیل کننده روابط بین زیرساختار مدیریت دانش و عملکرد کلی می باشد. تعداد 400 کارمند مدیریتی از بخش بانکداری پاکستان انتخاب شدند تا از آنها پاسخ بدست آوریم و 363 پاسخ دهندگان پرسشنامه معتبر برگشت دادند که برای تجزیه و تحلیل نهایی از طریق نرم افزار  21SPSS و با کاربرد تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه و آزمون تعدیلی بارون و کنی (1986) مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج این مطالعه نشان داد که تاثیر مثبت معنی داری از زیرساختار مدیریت دانش بر روی  عملکرد کلی وجود دارد و عملکرد مدیریت دانش تا حدی تقویت کننده رابطه است و این نتایج همراستا با نتایج حاصل از مطالعات قبلی ذکر شده در ادبیات هستند. نتایج حاصل از مطالعه حاضر دارای نتایج مدیریتی بسیاری برای سازمان ها است. اگر بانک ها در پاکستان می خواهند افزایش عملکرد داشته باشند، آنها باید  بر روی حفظ زیرساختار های دانش کارآمد  تلاش کنند. هنگامی که سازمان دارای زیرساختار های دانش کارآمد باشد، این در نهایت باعث افزایش عملکرد می شود و سازمان ها در صنعت رقابتی باقی خواهد ماند.

1- مقدمه

از دهه گذشته مفهوم مدیریت دانش به عنوان مزیت رقابتی برای سازمان پدید آمده تا قابلیت های سازمانی، عملکرد سازمانی و عملکرد مالی را افزایش دهد. مدیریت دانش نه تنها به منظور افزایش قدرت داخلی سازمان ها بلکه برای افزایش رقابت خارجی به درستی اجرا شده است. ثابت شده است که مدیریت دانش بهترین ابزار برای توسعه قابلیت های استراتژیک سازمان برای مقابله با مسائل جاری و  باقی ماندن در رقابت در  صنعت می باشد. با کمک کسب سیستماتیک، تبدیل و کاربرد دانش مورد نیاز در جهت منافع سازمان که  برای بهره برداری از منابع کمک خواهد کرد و سازمان ها با مزیت رقابتی و مقایسه ای باقی خواهد ماند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Knowledge Management
KM Infrastructure
Organizational Performance
Banking Sector of Pakistan

ثبت سفارش جدید