Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تشخیص چهره توسط آدابوست (AdaBoost) بهبودیافته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص چهره توسط آدابوست (AdaBoost) بهبودیافته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, 2012 2nd International Conference on Computer Science and Network Technology
سال انتشار
2000
کد محصول
1010646
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper described an improved AdaBoost. AdaBoost is a face detection framework that is able to process images fast and accurately. Our improved AdaBoost is based on the original framework, but has higher detection rate without extra time cost. There are four main parts of this paper. The first part is an introduction of face detection and challenges to implement it. The second part introduced the original AdaBoost algorithm. The third part presented our improved AdaBoost in detail. The last partcompared and analyzed the improved AdaBoost with the original one, and proved the improvement through tests

چکیده

این مقاله یک آدابوست یهیودیافته را توصیف می کند. آدابوست، یک ساختار تشخیص چهره است که قادر به پردازش تصاویر چهره به طور سریع و با دقت است. آدابوست بهبودیافته ی ما مبتنی بر ساختار اصلی است، اما دارای نرخ تشخیص بالاتری بدون هزینه ی زمان اضافه است. 4 بخش اصلی در این مقاله وجود دارد. بخش اول، معرفی تشخیص چهره و چالش های پیاده سازی آن است. بخش دوم، الگوریتم آدابوست اصلی را معرفی می کند. بخش سوم، آدابوست بهبودیافته ی ما را به طور جزئی ارائه می کند. بخش آخر، آدابوست بهبودیافته را با آدابوست اصلی مقایسه و تحلیل می کند و بهبود ها از طریق آزمون هایی اثبات شده اند.

1-مقدمه

تشخیص چهرهريال نوعی از فناوری کامپیوتری برای پیدا کردن مکان ها و اندازه های چهره های انسان در هنگامی که ما در حال جستجوی تصاویر هستیم، است که همچنین، یک گام لازم برای تحلیل چهره است.

فناوری تشخیص چهره، به طور گسترده در زندگی روزمره ی ما، به طور ویژه در زمینه های ردیابی ویدئو، نظارت بر زمان واقعی، بازرسی های جنایی و غیره استفاده شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




face detection
improved AdaBoost
detection rate
false detection

ثبت سفارش جدید