Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بهبود جوابگویی کارکنان و عملکرد شرکت از طریق شیوه های حسابداری مدیریت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود جوابگویی کارکنان و عملکرد شرکت از طریق شیوه های حسابداری مدیریت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2016
کد محصول
1010684
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
195 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تکامل در محیط کسب و کار نقش کلیدی در رشدجهانی بنگاههای کوچک و متوسط (SME) ایفا می کند. افزایش میزان تغییرات در رقابت کسب و کارها، کارهای روزمره، استراتژی و تکنولوژی جدید، محرکی برای تغییر و تحول در بهره وری کارکنان و محیط کسب و کار آتی می باشند که تاثیرات معناداری بر سازمانها اعمال می نمایند. بسیاری از سازمان ها خواستار کارآفرینان فعال با تیم پویا برای اداره کسب و کارها به سمت اثربخشی بیشتر در هزینه هستند که این امر منجر به افزایش کارایی عملکرد شرکت می گردد. پژوهش در زمینه حسابداری مدیریت، نقش مهم شیوه های حسابداری مدیریت (MAP) در SME را تشخیص می دهد. این مطالعه، رابطه بین معیارهای مشارکت در بودجه بندی، تعهد و عملکرد را از طریق ابزارها و تکنیک های MAP در عملکرد شرکت مورد بررسی قرار می دهد. از شیوه مطالعه موردی با تکیه زیاد بر مصاحبه نیمه ساختاریافته استفاده گردید که در مطالعه موردی با 16 منبع خبری که تصمیم گیرندگان کلیدی و ماموران سطوح مختلف مدیریت هستند، مصاحبه گردید. برای بهبود مطلوبیت یافته های مورد بحث، سایر منابع مدارک جستجو گردید. یافته های بدست آمده نشان داد سودمندی MAP در شرکت، جوابگویی کارکنان و عملکرد شرکت را بهبود بخشید. آن همچنین نشان داد مشارکت در بودجه بندی و تعهد در قبال جوابگویی کارکنان در هنگام استفاده از MAP، فعالیتهایی در جهت بهبود انجام می دهند. این مسئله به سمت کمک به دیگران در نیل به نتایج مطلوب کسب و کار با تعیین موقعیت استراتژیکی در MAP در تصمیم گیریهای آگاهانه در اقدامات کسب و کارشان جهت می یابد. به علاوه، مشارکت در بودجه بندی و تعهد، متغیرهای پیش بینی کننده عملکرد و جوابگویی مدیریت در قبال سودمندی ادراک شده MAP نتایج عملکرد شرکت می باشند.

1- مقدمه

جهانی شدن، محیط اطراف شرکت های تولیدی در مالزی را با افزایش عدمقطعیت، میزان رقابت صنعت و تکنولوژی پیشرفته، تغییر داده است. جهانی شدن تکنولوژی جدیدی به ارمغان آورده و کشور در حال توسعه را در معرض رقابت بیشتر قرار داده است. تاثیر جهانی شدن و لیبرال کردن یا آزاد کردن در عصر جدید سازمان، با تغییرات سریعی در تکنولوژی و کمبود منابع مواجه می شود؛ بنابراین، آنها برای موثر ظاهر شدن، رشد و بقا، یکپارچگی بهتر در رهبری، سبک متفاوت در استراتژی کسب و کار از لحاظ حسابداری مدیریت، بایستی به صورت نوآورانه ظاهر شوند. حسابداری مدیریت یکی از حوزه های اصلی در حسابداری می باشد. آن یک سیستم رسمی است که برای فراهم نمودن اطلاعات برای مدیران طراحی شده است. سودمندی MAP از پیاده سازی موثر عملکرد شرکت اطمینان حاصل خواهد نمود. حتی، با تغییراتی در خود محیط سازمان همراه می باشد. بنابراین، با شناخت انواع مناسب MAP در موقعیت های مختلف، مدیران می توانند عملکرد و سازمانهایشان را نیز بهبود بخشند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Accountability
Management Accounting practices
Firm performance
Small Medium Enterprises

ثبت سفارش جدید