Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیاده سازی سیستم هوشمند توزیع شده V2G در وسیله نقلیه الکتریکی و سیستم شارژ DC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده سازی سیستم هوشمند توزیع شده V2G در وسیله نقلیه الکتریکی و سیستم شارژ DC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2014
کد محصول
1010689
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Vehicle-to-Grid (V2G) has potential for providing the distributed spinning reserve to the power system. We proposed an autonomous V2G control scheme managing the vehicle user's convenience, the battery condition during the idle time, and the contribution to the power system, simultaneously. V2G power is controlled corresponding to the frequency deviation detected at the plug-in terminal and the desirable battery State-of-Charge for the plug-out. In this paper, the proposed control scheme is implemented to an electric vehicle and charging system. Performances of the interface, communication and control structure, and system efficiency and time response are verified by using the test system coordinating an electric vehicle battery test bed with a DC charging port, a controllable bi-directional power conditioner, and an integrated interface controller

چکیده

خودروی متصل به شبکه (V2G)  دارای پتانسیل بالقوه ای برای تامین منابع ذخیره چرخشی توزیع شده در سیستم قدرت هستند. در این مقاله یک طرح کنترل هوشمندV2G  ارائه شده است که به راحتی وضعیت کاربر خودرو، وضعیت باتری در زمان بیکاری را مدیریت می کند و به سیستم قدرت ارائه شده به طور همزمان کمک می کند. توان V2G  بر اساس انحراف فرکانس شناسایی شده در پلاگین ترمینال (در زمان برقدار شدن) و حالت شارژ مطلوب باتری برای زمان قطع شدن برق، کنترل می شود. در این مقاله، طرح کنترل ارائه شده در یک وسیله نقلیه الکتریکی و سیستم شارژ اجرا شده است. عملکرد رابط، ساختار ارتباطاتی و کنترلی، و بهره وری سیستم و پاسخ زمانی با استفاده از سیستم آزمایشی هماهنگ که شامل محیط تست باتری وسیله نقلیه الکتریکی با یک پورت شارژ DC، تهویه توان دو جهته کنترل پذیر، و کنترلر مدار مجتمع رابط (یکپارچه) می باشد، تأیید شده است.

1-مقدمه
خودروی الکتریکی (
EV) به دلیل تجهیز EV با منبع ذخیره انرژی باتری با کارایی بالا، یک گزینه احتمالی از منابع پاسخ به تقاضا می باشد. طرح های شارژ هوشمند با توجه به شرایط عملیاتی سیستم قدرت ارائه شده است [1-4]. خودروی متصل به شبکه (V2G) در تامین خدمات جانبی کمکی از سیستم قدرت [5] به ارمغان می آورند. تجزیه و تحلیل اختلاف پتانسیل و برخی از استراتژی های کنترلی V2G نیز مورد بحث قرار گرفته اند [6-9]. در این مقاله همچنین طرح کنترل یکپارچه فرکانس بار (LFC) شامل سیستم هوشمنده توزیع شده V2G [10] و استراتژی تجمع از EVs چندگانه پیشنهاد کرده ایم [11]...
 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Electric vehicle
Vehicle-to-Grid
Scheduled charging
DC charging system

ثبت سفارش جدید