Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی و تحلیل یک موتور القایی خطی دو طرفه برای حمل و نقل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی و تحلیل یک موتور القایی خطی دو طرفه برای حمل و نقل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Magnetics
سال انتشار
2015
کد محصول
1010695
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

An air-bus system is proposed as one alternative to urban mass transportation. The propulsive force of this system is generated by a linear motor. Several single- or double-sided linear motor topologies could be employed, but a double-sided linear induction motor (LIM) is preferred due to its simple passive track and high value of force density. Several research works were carried out to develop analytical models for the analysis of LIM performance. In this paper, a quasi-1-D analytical method is proposed to analyze motor performance, and the longitudinal and transversal edge effects are considered as well. Accuracy of the proposed method is evaluated by comparing the analytical results with the experimental data, which shows acceptable conformity. Then, the motor design for the desired application is presented and its performance is evaluated by both finite-element method and analytical modeling. Derivations of major equations are given as well 

 چکیده

یک سیستم اتوبوس هوایی به عنوان یکی از جایگزین های حمل و نقل شهری کلان پیشنهاد شده است. نیروی پیشران این سیستم توسط یک موتور خطی تولید می شود. چند توپولوژی موتور خطی یک طرفه یا دو طرفه می توانند به کار گرفته شوند، اما یک موتور القایی خطی دو طرفه (DSLIM) به علت مسیر غیر فعال ساده و مقدار بالای چگالی نیروی آن، ترجیح داده می شود. چندین تحقیق برای توسعه مدل های تحلیلی جهت تحلیل عملکرد موتور القایی خطی توسعه یافته اند. در این تحقیق، یک روش تحلیلی شبه یک بعدی به منظور تحلیل عملکرد موتور پیشنهاد شده است و اثرات لبه طولی و عرضی نیز در نظر گرفته شده اند. دقت روش پیشنهادی بوسیله مقایسه نتایج تحلیلی با داده های تجربی ارزیابی شده است که این نتایج مطابقت قابل قبولی را نشان می دهند. لذا، طراحی موتور برای کاربرد مطلوب ارائه شده و عملکرد آن با روش اجزای محدود و مدلسازی تحلیلی ارزیابی شده است. نحوه بدست آوردن معادلات اصلی نیز ارائه شده است.

1-مقدمه

افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ با بافت قدیمی و مناطق پر جمعیت، توسعه یک سیستم حمل و نقل شهری مناسب را ضروری می کند. یافتن یک سیستم حمل و نقل کلان مناسب، یکی از اهداف اصلی دولت ها برای مدیریت جمعیت زیاد است. معیارهای مختلفی بر انتخاب یک سیستم برای حمل و نقل کلان اثر می گذارند، از جمله: حمل و نقل شهری یا برون شهری، حداکثر سرعت، نقشه مسیر، مشخصات گرافیکی پروژه، حداکثر رتبه بندی، کیفیت رانندگی مطلوب، بودجه پروژه و غیره. سیستم اتوبوس هوایی که در شکل 1 نشان داده شده، به عنوان راه حلی برای این مشکل پیشنهاد شده است. این ساختار ترافیک جاده ها را دچار اختلال نمی کند و نسبت به گزینه های دیگر، نیاز به فضای کمتری برای ساخت خط هدایت دارد. برای کاربردهای حمل و نقل، انواع مختلفی از موتورهای خطی از جمله انواع سنکرون و القایی در نظر گرفته شده اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید