Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدل پیوسته شارژشونده ترانزیستورهای بدون پیوند دوگیتی متقارن با طول کانال بزرگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل پیوسته شارژشونده ترانزیستورهای بدون پیوند دوگیتی متقارن با طول کانال بزرگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Solid-State Electronics
سال انتشار
2013
کد محصول
1010700
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

Abstract

A new charge-based continuous model for long-channel Symmetric Double-Gate Junctionless Transistors (SDGJLTM) is proposed and validated with simulations for doping concentrations of 5 × 1018 and 1 × 1019 cm−3, as well as for layer thicknesses of 10, 15 and 20 nm. The model is physically-based, considering both the depletion and accumulation operating conditions. Most model parameters are related to physical magnitudes, and the extraction procedure for each of them is well established. The model provides an accurate description of the transistor behavior in all operating conditions. Among important advantages with respect to previous models are the inclusion of the effect of the series resistance and the fulfilment of the requirement of being symmetrical with respect to Vd = 0 V

 چکیده

مدل پیوسته شارژشونده برای ترانزیستورهای بدون پیوند دوگیتی متقارن با طول کانال بزرگ (SDGJLTM)  پیشنهاد شده است و با شبیه سازی برای مقادیر غلطت های دوپینگ   5 × 1018 و    1 × 1019 cm−3 و همچنین برای ضخامت لایه از 10، 15 و 20 نانومتر ارزیابی شده است. این مدل یک مدل فیزیکی است که هردو موضوع کاهش مصرف و تجمع یا انباشتگی شرایط عملیاتی را در نظر گرفته است. اکثر پارامترهای مدل به کمیتهای فیزیکی مربوط می شود، و رویکرد استخراج برای هر یک از آنها به خوبی بیان شده است. این مدل توصیف دقیقی از رفتار ترانزیستور در تمام شرایط عملیاتی خواهد داشت. در مقایسه با مدل های قبلی مزایای این مدل گنجاندن اثر مقاومت سری و تححق بخشیدن به موضوع تقارن نسبت به Vd = 0 Vاست.

-1مقدمه

مقياس گذارى ترانزیستورMOS  به کاهش کنترل الکترواستاتیکی از بارهای الکتریکی در کانال ها کمک می کند. برای ترانزیستورهای با طول کانال برابر ده ها نانومتر، با تکنولوژی های ساده تر، ترانزیستور بدون پیوند (JLTs)  با غلظت دوپینگ غلظت ثابت از سورس به درین و احاطه شده توسط گیت، یک راه حل امیدوار کننده را نشان می دهند [1]... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



JLT
Junctionless transistor
Double-Gate Junctionless Transistor model

ثبت سفارش جدید