Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک کنترل کننده SDN با مسیریابی انرژی کارآمد در اینترنت اشیا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک کنترل کننده SDN با مسیریابی انرژی کارآمد در اینترنت اشیا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2016
کد محصول
1010731
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Internet of things is a new paradigm that aids the communication between heterogeneous devices and objects. It provides a unified framework that allows interoperability across varied platforms. It has the ability of sharing the information globally be it with any device. By 2020, it is estimated that nearly about 50 billion of devices will be connected. By providing an exclusive and unique identity for each object, gives the privilege for any device to connect to the internet. The main focus is to permit ‘anyone’ or ‘anything’ at ‘any time’ to exchange information services from ‘anywhere’ ‘anyplace’. This emergence technology keeps the people connected with ‘anything’ and ‘anyone’ and be it ‘anywhere’. To achieve this, routing protocol is needed that will entail the transmission of data between heterogeneous devices. In this paper, a routing protocol is proposed that will take in consideration the energy consumption of the heterogeneous devices. A SDN controller is also introduced in the network that serves as a centralized manager providing a secure network by denying access to selfish nodes that are present in the network

چکیده

اینترنت اشیاء الگوی جدیدی است که به ارتباط بین وسایل و اشیاء ناهمگن کمک می کند. اینترنت اشیاء چارچوب یکپارچه ای را ارائه می دهد که به بسترهای متنوع اجازه قابلیت همکاری می دهد. اینترنت اشیاء قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات را به صورت سراسری با هر وسیله ای دارد. تخمین زده می شود که تا سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۵۰ میلیون وسیله به یکدیگر متصل خواهند بود. با ارائه یک هویت منحصربفرد و بی نظیر برای هر شئ، امتیاز اتصال به اینترنت را برای هر وسیله ای فراهم می کند. تمرکز اصلی این است که به “هر کسی” یا “هر چیزی” در “هر زمانی” اجازه تبادل سرویس های اطلاعاتی از “هر نقطه” در “هر مکانی” داده شود. این تکنولوژی مهم مردم را در اتصال به “هر چیزی” و “هر کسی” و در “هر مکانی” نگه می دارد. برای دستیابی به این شرایط، پروتکل مسیریابی مورد نیاز است که انتقال داده ها بین وسایل ناهمگن را در بر خواهد داشت. در این مقاله، یک پروتکل مسیریابی ارائه شده است که مصرف انرژی در وسایل ناهمگن را در نظر خواهد گرفت. همچنین یک کنترل کننده SDN نیز در شبکه معرفی می شود که به عنوان یک مدیر متمرکز خدمت نموده و شبکه امنی را به وسیله محروم ساختن دسترسی گره های خودخواهی که در شبکه حاضر هستند، فراهم می کند.

1-مقدمه

واژه "اینترنت" عبارت است از اتصال داخلی میلیون ها وسیله بهم مرتبط شده در شبکه ها برای تبادل اطلاعات منابع و خدمات. این اطلاعات به هر وسیله ای که امکان پذیر باشد ارسال می گردد. “Thing” می تواند هر نوع شییء باشد؛ خواه دستگاه, ابزار و یا هر چیز دیگری. اینترنت اشیا تکنولوژی جدیدی است که منجر به اتصال اشیا و دستگاه ها در مقیاس و سرعت بی سابقه ای می گردد. اینترنت اشیا دارای مفهوم "هر چیزی "  , " هرجایی " است که مستلزم ارتباط هر وسیله یا شی می باشد. به این ترتیب , اشیا و دستگاه ها بیشتر از مردم با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. هدف اصلی اینترنت اشیا، انتقال اطلاعات از طریق اینترنت بدون نیاز به دخالت انسانی است. این تکنولوژی با اجازه دادن به دستگاه ها برای رفتار واکنشی فعال تر باعث تغییر چشمگیر در شیوه زندگی مردم خواهد شد. این دستگاه های ناهمگون به مکان هایی که تا کنون غیر قابل دسترس بودند، گسترش خواهند یافت. درنتیجه اینترنت اشیا (IOT) شامل شبکه های ناهمگون وسیعی با ظرفیت , توان پردازشی و پلت فرم متفاوتی خواهد بود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Internet of Things (IoT)
Software Defined Network (SDN)
SDN Controller
Open Flow

ثبت سفارش جدید