Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آخرین روندها در تکنولوژی تصویربرداری موج میلیمتری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آخرین روندها در تکنولوژی تصویربرداری موج میلیمتری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Progress In Electromagnetics Research Letters
سال انتشار
2008
کد محصول
1010752
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
865 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper overviews the latest trends of millimeterwave (MMW) imaging technologies, focusing mainly on applications of and technical parameter variations for security surveillance and nondestructive inspections (NDI).We introduce a smart NDI tool using active W-band imaging, which is capable of detecting hidden surface cracks in concrete structures

چکیده

این مقاله نگاهی به آخرین روندهای تکنولوژی های تصویربرداری موج میلیمتری (MMW) دارد و به طور عمده بر روی کاربردها و تغییرات فنی پارامتری برای نظارت امنیتی و بازرسی غیر مخرب (NDI) تمرکز دارد. ما یک ابزار هوشمند NDI با استفاده از تصویربرداری فعال باند W معرفی می کنیم، که قادر به تشخیص ترک های سطحی پنهان در ساختارهای بتنی است.

1-مقدمه

تاریخ تکنولوژی های MMW در دهه 1890 [1] آغاز شد، و در سال های اخیر، کاربردهای مختلفی به عنوان نتیجه پیشرفت سریع در تکنولوژی مدار مجتمع MMW یکپارچه (MMIC) توسعه یافته اند. یکی از کاربردهای اصلی، تصویربرداری برای نظارت امنیتی است، و محصولات موجود در بازار عبارتند از گیت های امنیتی فعال و غیر فعال، اسکنرهای منفعل دستی، و دوربین های منفعل نرخ ویدئویی. به علاوه، پژوهشگران در پی زمینه های دیگر استفاده از تصویربرداری MMW با حساسیت و وضوح بسیار بالاتر هستند.

MMWها در مواد دی الکتریک، مانند پلاستیک یا پارچه، نفوذ می کنند و توسط مواد فلزی به شدت منعکس می شوند. این ویژگی ها برای نظارت امنیتی، بسیار مطلوب هستند، به ویژه برای تشخیص سلاح های پنهان در زیر لباس مردم و در چمدان در فرودگاه [2-4]...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید