Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پروتکل مسیریابی مبتنی بر درخت افزوده برای شبکه‌های ادهاک مقیاس‌پذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتکل مسیریابی مبتنی بر درخت افزوده برای شبکه‌های ادهاک مقیاس‌پذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, International Conference on Mobile Adhoc and Sensor Systems
سال انتشار
2007
کد محصول
1010876
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
872 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 
Abstract


In ad hoc networks scalability is a critical requirement if these technologies have to reach their full potential. Most of the proposed routing protocols do not operate efficiently with networks of more than a few hundred nodes. In this paper, we propose an augmented tree-based address space structure and a hierarchical multi-path routing protocol, referred to as augmented tree-based routing (ATR), which utilizes such a structure in order to solve the scalability problem and to gain good resilience against node failure/mobility and link congestion/instability. Simulation results and performance comparisons with existing protocols substantiate the effectiveness of the ATR

چکیده

در شبکه‌های ادهاک مقیاس‌پذیری یک نیاز حیاتی است که این فناوری‌ها باید به پتانسیل کامل خود دست یابند. بسیاری از پروتکل‌های مسیریابی ارائه شده با شبکه‌های بیش از چند صد گره به صورت کارآمد عمل نمی‌کنند. در این مقاله، یک ساختار فضای آدرس مبتنی بر درخت افزوده (تکمیل شده) و پروتکل مسیریابی چندمسیری سلسله مراتبی پیشنهاد می‌شود، که اشاره به مسیریابی مبتنی بر درخت افزوده (ATR) دارد که از چنین ساختاری برای حل مسئله مقیاس‌پذیری و به دست آوردن انعطاف پذیری خوب در برابر شکست/تحرک گره و ازدحام/بی‌ثباتی لینک بهره‌گیری می‌کند. نتایج شبیه‌سازی و مقایسه عملکرد با پروتکل‌های موجود اثربخشی ATR را اثبات می‌کنند.

-1مقدمه

در ده سال گذشته، فناوری‌های شبکه ادهاک موبایل (MANET) به صورت فوق العاده رشد کرده‌اند. بسیاری از تحقیقات به طور عمده شبکه‌های نسبتاً کوچک را در نظر گرفته‌اند و بر عملکرد و مسائل مربوط به مصرف توان متمرکز شده‌اند. اخیراً، با توجه به اهمیت پارادایم ادهاک در برنامه‌های کاربردی که شامل یک جمعیت بزرگی از ایستگاه‌های موبایل متصل شده با شبکه بی‌سیم چند گامی است [1]، توجه زیادی به پروتکل‌های مسیریابی خود سازمانده با نیازمندی‌های مقیاس‌پذیری رضایت بخش، اختصاص داده است چرا که بسیاری از پروتکل‌های مسیریابی در دسترس رضایت بخش فقط تا چند صد گره عمل می‌کنند [2، 3]…



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Routing protocols
Ad hoc networks
Tree data structures
Mobile ad hoc networks

ثبت سفارش جدید