Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تاثیر اینترنت بر روی محیط کسب و کار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر اینترنت بر روی محیط کسب و کار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1010879
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
507 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

It is almost universally accepted that the Internet plays an increasingly higher role in each of our lives. Whether we refer at our job or business, whether it's about information, communication and relaxation, all are related to this technological innovation. It's such a vast, complex and yet permissive environment, that arouses interest in many of us. The enormous potential brought in the development of a business, stimulated the appearance and promotion of new concepts, such as electronic business (e-business) and electronic commerce (e-commerce). Over time, this has proved to be not only viable electronic alternatives, but also extremely profitable alternatives, of the traditional way of doing business or commerce. In this paper I’ve done a research on the impact of the Internet on business, focusing on the changes brought by the Internet in running a business

چکیده

تقریبا بطور کلی پذیرفته شده است که اینترنت به طور فزاینده نقش زیادی در زندگی ما ایفا می کند. اینکه آیا به شغل یا کسب و کارمان رجوع می کنیم، اینکه آیا درباره اطلاعات، ارتباطات و آرامش می باشد، همه به این نوآوری های فناورانه مرتبط هستند. مانند محیطی وسیع، پیچیده و مجاز است که تمایلا ما را برمی انگیزد. پتانسیل خیلی زیادی در توسعه کسب و کار، ظاهر شبیه سازی شده و ارتقاء مفاهیم جدیدی همچون: کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی را موجب شده است. با گذشت زمان، ثابت شده است که راه حل های الکترونیکی ماندگار هستند و راه حل ها بسیار سودآورتری را نسبت به روش سنتی در انجام کسب و کار و یا تجارت ارائه می دهند. در این مقاله، تحقیقی در مورد تاثیر اینترنت بر کسب و کار با تمرکز بر تغییرات به وجود آمده توسط اینترنت در کسب و کار انجام داده ام.

-1مقدمه

در تکامل تاریخی آن، انسان شاهد بوده است و فعالانه در توسعه کشاورزی، صنعت، تکنولوژی و انقلابهای علمی مشارکت کرده است. همه انقلاب ها در این حوزه (یعنی پیدایش اینترنت و مسائل مرتبط با آن)، بر توسعه اقتصادی جامعه بشری تاثیر شگرفی گذاشته اند. در واقع این تکنولوژی ها جهش های بزرگی را به لحاظ کیفی در بهبود سطح زندگی مردم در مقیاس جهانی در طول زمان ایفا کرده اند.

در دنیای کسب و کار امروز، تکنولوژی به عنوان یک کاتالیزور مهم برای تجدید ساختارهای فعالیت های تجاری و استراتژی های توسعه کسب و کار دیده می شود. تکنولوژی های دیجیتال به عنوان محرک هایی برای رشد اقتصادی و رقابت مطرح هستند…   



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




impact of the Internete-businessonline business environment

ثبت سفارش جدید