Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سیستم خانه هوشمند مبتنی بر تکنولوژی سنسور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم خانه هوشمند مبتنی بر تکنولوژی سنسور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electronics and Energetics
سال انتشار
2016
کد محصول
1010883
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
727 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents a new approach to utilize technology in a practical and meaningful manner within a smart home system that can be widely deployed into residential settings. In the modern world, people are rapidly turning to technology as a fast and cost-effective way of improving quality of daily living. This primary goal is to address the needs of the end user by employing networked low-power sensors sensitive to the environment, so it can be altered to their liking. The proposed system consists of following steps: direct environment sensing, collecting and analyzing data and then allowing user to customize the settings and initiate specific commands. This research will present the design and implementation of a practical and simple smart home system, which can be further extended. The system is based on: group of sensors, Raspberry Pi device as a server system and Bluetooth as a communication protocol. These devices can be easily controlled via user-friendly interface for Android phones. The main advantage of the proposed system is that it is a sensible, secure and easily configurable system that provides end users with a neat home automation solution

چکیده

 این مقاله روش جدیدی برای استفاده از تکنولوژی به شیوه ای عملی و معنی دار در سیستم خانه هوشمند ارائه می دهد که می تواند به طور گسترده ای در محیط های مسکونی بکار گرفته شود. در دنیای مدرن، مردم به سرعت به فناوری به عنوان روشی سریع و مقرون به صرفه برای بهبود کیفیت زندگی روزمره رو آورده اند. هدف اصلی رسیدگی به نیازهای کاربر نهایی با استفاده از سنسورهای کم قدرت حساس به محیط است، به گونه ای که بتوان آن را به دلخواه تغییر داد. سیستم پیشنهادی شامل مراحل زیر است: سنجش مستقیم محیط، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و سپس اجازه سفارشی کردن تنظیمات و شروع دستورات خاص به کاربر. این تحقیق، طراحی و پیاده سازی یک سیستم هوشمند خانگی ساده و عملی را ارائه می دهد که می تواند گسترش بیشتری بیابد. این سیستم بر اساس: گروه سنسورها، دستگاه Raspberry Pi به عنوان یک سیستم سرور و بلوتوث به عنوان یک پروتکل ارتباطی است. این دستگاه ها را می توان به راحتی از طریق رابط کاربرپسند برای گوشی های آندروید کنترل کرد. مزیت اصلی سیستم پیشنهادی این است که یک سیستم محسوس، امن و به راحتی قابل تنظیم است که برای کاربران نهایی راهکار اتوماسیون خانگی شسته و رفته ای را فراهم می کند.

1-مقدمه

خانه هوشمند به خودی خود، زمانی که خانه به شکل دوستدار محیط زیست، با توجه به نحوه استفاده از فضا یا استفاده از انرژی خورشیدی و بازیافت پساب، ساخته شده است هوشمند دانسته نمی شود، بلکه چیزی که آن را هوشمند می سازد فن آوری های تعاملی است که آن را در بر می گیرند (1). یک خانه هوشمند، بدین دلیل "هوشمند" نامیده می شود که سیستم های کامپیوتری آن می توانند بسیاری از جنبه های زندگی روزمره را کنترل کنند (2). مفهوم خانه هوشمند، روش امیدوار کننده و مقرون به صرفه ای برای بهبود مراقبت از خانه برای سالمندان و معلولان بدون ایجاد مزاحمت است، و باعث استقلال بیشتر، حفظ سلامتی و جلوگیری از انزوای اجتماعی را می شود (3).

خانه هوشمند شامل لوازم خانگی، سنسور و پردازنده داده و آنالیزور می باشد (4). اتوماسیون خانگی لوازم خانگی می تواند با سیم کشی یا بی سیم باشد (5).

در این مقاله، مدل خانه هوشمند مبتنی بر دستگاه Raspberry PI و آندروید پیشنهاد شده است. برنامه موبایل برای مدیریت رفتار خانه هوشمند توسعه یافته است. سهم اصلی این مقاله این است که راهکار آسان، انعطاف پذیر و مقیاس پذیری را برای ایجاد محیط خانه هوشمند ارائه می دهد. سیستم خانه هوشمند ارائه شده در این مقاله به دلیل رشد ثابت استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها، بر اساس دستگاه تلفن همراه است...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Smart home
Android
Raspberry PI
Bluetooth
Sensor technology

ثبت سفارش جدید