Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حسابداری پایدار برای شرکت ها: حمایت از شعار جذاب یا تصمیم گیری برای رهبران کسب و کار؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسابداری پایدار برای شرکت ها: حمایت از شعار جذاب یا تصمیم گیری برای رهبران کسب و کار؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of World Business
سال انتشار
2010
کد محصول
1010917
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
345 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

''
حسابداری پایدار'' و اصطلاحات مرتبط به فراوانی در کنفرانس‌های علمی و در رویکرد شرکت ها استفاده می شوند. این اصطلاح سوال از رابطه بین حسابداری و پایداری و نقش حسابداری برای پایداری، همچنین آنچه را که می توان از حسابداری پایدار را درک کرد، بر می انگیزد. این مقاله نوشتجات مربوط به حسابداری پایدار را از منظر مدیریت اطلاعات بررسی نموده و تفاسیر مختلف حسابداری پایدار را متمایز می نماید.

1-مقدمه 

''حسابداری پایدار'' به یک اصطلاح عمومی تبدیل شده است. بررسی نوشتجات یک تصویر مبهم از آنچه که بوسیله این اصطلاح و اصطلاحات مرتبط پوشیده می شوند، همچون ''حسابداری مدیریت پایدار'' و ''حسابداری مالی پایدار'' را نشان می دهد. اگر چه تلاش‌هایی در راستای برنامه ریزی تاریخ و ادبیات اخیر در این زمینه انجام شده است، (لمبرتون، مینه سوتا، 2005، تامسون، 2007) حتی در مقالات دارای این اصطلاح در عناوین خود، تعاریف کمی در مورد حسابداری پایدار وجود دارد. همچنین، حسابداری پایدار به اندازه کافی از نظر مفهومی مشخص نیست. در بهترین حالت یک توصیف مبهم می‌توان آنچه که از حسابداری پایدار انتظار می رود، را یافت. در اغلب موارد، حسابداری پایدار فقط به عنوان اصطلاحی دیگر برای حسابداری محیطی و یا گزارش محیطی استفاده می شود (برای مثال، در لمبرتون  (2005، ص 8) تاریخچه مختصری از حسابداری پایدار را ببینید...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Sustainability
Sustainability accounting
Corporate sustainability
Corporate responsibility

ثبت سفارش جدید