Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کیفیت حسابرسی و مشخصات محیط اطلاعات تحلیل‏گران " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کیفیت حسابرسی و مشخصات محیط اطلاعات تحلیل‏گران
نویسنده/ناشر/نام مجله :
University of Technology-Sydney
سال انتشار
2014
کد محصول
1010920
تعداد صفحات انگليسی
35
تعداد صفحات فارسی
52
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
365 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تحقیق اولیه (بن و همکاران، 2008) اشاره می‏کند که کیفیت بالای حسابرسی وابسته به دقت افزایش‏ یافته و پراکندگی کاهش‏ یافته‏ ی پیش‏بینی‏ های درآمدها است که توسط تحلیل‏گران طرف فروش صادر شده است. ما این کار را با توجه به چگونگی تأثیرات کیفی بر محیط اطلاعات در عملکردهای تحلیل‏گران بسط دادیم. با استفاده از روش طراحی شده توسط بارون و همکاران در سال 1998، بررسی کردیم که آیا کیفیت بالای حسابرسی (شناخته شده به عنوان حسابرس متخصص صنعت) به تفاوت‏های جاگرفته بر اطلاعات عمومی نسبت به اطلاعات خصوصی تحلیل‏گران مهم وابسته است یا نه، همینطور، بسط دادیم که چه کیفیت حسابرسی به طور جداگانه بر دقت اطلاعات عمومی و خصوصی تحلیل‏گران تأثیر دارد. نتایج ما نشان می‏دهد که کیفیت بالای حسابرسی موجب می‏شود تحلیل‏گران اهمیت زیادی به اطلاعات عمومی دهند، اما دقت اطلاعات خصوصی هم توسعه یافته است. این نتایج درک ما را از چگونگی تأثیرات کیفیت حسابرسی بر روش ‏های پیش‏بینی تحلیل‏گران بسط داده و حمایت از بحث تأثیرات کیفیت حسابرسی بر کاربرانِ گزارشات مالی حسابرسی‏ شده را توسعه می‏دهد.  

1-مقدمه

هدف از این مقاله بسط درک ما از چگونگی تأثیرات کیفیت حسابرسی بر محیط اطلاعاتِ تحلیل‏گران طرف فروش است. تحقیق اولیه به طور کلی دریافته که حسابرسان با کیفیت بالا وابسته به کیفیت و قابلیت اعتماد توسعه‏ یافته‏ ی اطلاعات حسابداری هستند (واتکینز و همکاران در سال 2004؛ دیکو و همکاران در سال 2010). همچنین گواه محکمی وجود دارد که شرکت‏کنندگان بازار سرمایه به نظر برای کیفیت حسابرسی تمایز قائل بوده و آن را ارزش می ‏نهند. بهرحال، تحقیقات بسیار کمی وجود دارد که میزان امنیت بازده تحلیل‏گران را که تحت تأثیر کیفیت حسابرسی قرار دارد، بررسی کند. بررسی چگونگی تأثیرات کیفیت حسابرسی بر تحلیل‏گران طرف فروش خواسته شده است، چون با توجه به یادداشت‏های برادشاو در سال 2009، فرض می‏شود تحلیل‏گران به نوعی گروه مهمی از کاربران بیانیه مالی با آگاهی نسبی هستند. پیش‏بینی‏ های درآمدها (سود) یک بازده ابتدایی از این تحلیل‏گران است، و به نظر منطقی می‏رسد که فرض شود بیانیه‏ های مالی حسابرسی‏شده منبع مهمی در فرآیند پیش‏بینی توسط تحلیل‏گران هستند، به خصوص در چنان محیطی که ما بررسی می‏کنیم، برای مثال اصلاحات پیش‏بینی تحلیل‏گران بلافاصله پیرو اعلامیه‏ های مالی درآمدهای سالانه‏ ی شرکت‏ها… 
 
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



audit quality
earnings forecasts
information environment
analysts

ثبت سفارش جدید