Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " فرآیندکاوی: متدولوژی تحقیق جدیدی برای AIS " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرآیندکاوی: متدولوژی تحقیق جدیدی برای AIS
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Michael Alles
سال انتشار
2011
کد محصول
1010921
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
237 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

فرآیندکاوی، تجزیه و تحلیل سیستماتیک اطلاعات موجود در ثبت وقایع است که مجموعه ای از داده ی ساختاریافته از اطلاعات ضبط شده در سیستم های پیشرفته ی فناوری اطلاعات می باشد. این داده شامل هر دوی اطلاعات وارد شده توسط کاربران و اطلاعات ماورایی درباره مبادلاتی از قبیل نشان داده و هویت کاربر  است. اطلاعات ماورایی به شدت توسط سیستم به طور خودکار، فراتر از کنترل کاربران جهت دستکاری یا جلوگیری از ضبط، ضبط می شود که ثبت وقایع را تبدیل به ابزار کنترلی ارزشمندی می نماید. علاوه بر این، داده های ثبت وقایع آنقدر غنی هستند که حالت های متعدد تجزیه و تحلیل بر مبنای آنها صورت می پذیرد و منجر به نگرش های مختلفی در زمینه فرآیندهای اصولی کسب و کار می گردد. فرآیندکاوی به طور گسترده ای در علوم کامپیوتر و مدیریتی مورد تحقیق قرار گرفته است و همچنین در صنایع با پشتیبانی شرکت های دارای فناوری بالا، مورد پذیرش واقع شده اند. این مقاله برای محققان AIS، مقدمه ای درباره فرآیندکاوی ارائه داده، در مورد نحوه ارزش افزوده حاصل از آن برای زمینه های عملی و پژوهشی حسابداری بحث می نماید.

-1 مقدمه

هدف این مقاله، معرفی روش شناسی فرآیندکاوی به جامعه ی تحقیقاتی AIS است که زمینه جدیدی در پژوهش های حسابداری می باشد. این موضوع تمرکز محققان علوم کامپیوتر و دیگر علوم وابسته بر بررسی ها و کاربردهای گسترده است. فرآیندکاوی دریچه ای برای مشاهده و طرح ریزی و آشکارسازی نا به هنجاری های فرآیند کسب و کار می باشد.

مقاله به بحث در زمینه رئوس گسترده مطالب در خصوص چیستی فرآیندکاوی و نحوه تعهد آن با هدف ترغیب محققان AIS در به کارگیری متدولوژی در مسائل مربوط به حسابداری از قبیل مسائل ممیزی پیوسته و آشکارساز تقلب، می پردازد. در حالی که نتیجه گیری عملکرد دقیق فرآیندکاوی در مشارکت در فعالیت ها یا تحقیق AIS، نابه هنگام است، هدف این مقاله پیشبرد مطلب جدید نویدبخشی به جعبه ابزار تحقیق AIS است… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Event logs
process mining
AIS research methods

ثبت سفارش جدید