Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " جرایم کامپیوتری کارگران یقه سفید : تهدیدی برای حسابرسان و سازمان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جرایم کامپیوتری کارگران یقه سفید : تهدیدی برای حسابرسان و سازمان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Managerial Auditing Journal
سال انتشار
1994
کد محصول
1010927
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
264 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



-1مقدمه

در مقاله پیشین ویژگی های جرم کامپیوتری ، ویژگی های عاملان چنین جرایمی و روش های کلی چنین جرایمی تشریح شد(1). علاوه بر این، طرح ویژگی های فیزیکی فنی و اداری سیستم های کنترل داخلی نیز بیان شد. همچنین ممیزی هایی برای تشخیص و پیشگیریی از جرایم  کامپیوتری ارائه شده است.

ما به مطالعه یک طیف وسیعی از  مواردی که شامل جرم مرتبط با کامپیوتر و ادبیات قانونی بود پرداختیم و در تلاش برای توسعه تحلیل های جامعی از ابعاد جرایم می باشیم. از نتایج چارچوب تحلیل، مسئولیت حسابرسان می توانند تعریف شود و در ارتباط با آن موقعیت  اقتدارات قانونی و حرفه ای آنان در نارسایی ممیزی بیان شود. همچنین تاکید موقیعت قانونی _ قضاوتی در خصوص محکومیت جرایم مرتبط با کامپیوتر می باشد.

این مقاله بیشتر جنبه های گسترده ای از مسئولیت را در آسیب از جرایم مرتبط با کامپیوتر و کارگران یقه سفید ارائه می دهد. توسعه تاریخی مسئولیت حسابرسان مبنایی برای دیدگاه هایی است که به تازگی احکام جزایی را وضع کرده اند. اکثر تاکیدات اخیر  برروی قانون گذاری برای  مسئولیت سازمانی بوده است. تاخیرازاین توسعه می تواند از طریق فعالیت های کمیسیون  محکومیت ایالات متحده دیده شود. که این کمیسیون در سال  1984 تاسیس شده است که درآن سال  فقط بر محکومیت های افراد تاکید داشت و از سال 1988 دیگر تنها محکومیت های سازمانی را در نظر می گیرد. نیاز فوری به حساسیت فرهنگیان، دانشگاهیان، دانش جویان ومقامات تنظیم استاندار ها  می باشد. که این نیاز به این مسئولیت پذیری می افزید. افزایش مسئولیت و نقش ویژه ی تکنولوژی  کامپیوتری در حرفه ی حسابرسی در دهه 1990 این حرفه را با چالش و مسئولیت جدی مواجه کرده است.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Auditors
Computer fraud
Computer security
Computers
Crime
Legal matters

ثبت سفارش جدید