Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ابقای مدیران در کارگروه حسابرسی پس از تجدید ارائه‌ی حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابقای مدیران در کارگروه حسابرسی پس از تجدید ارائه‌ی حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Accounting and Public Policy
سال انتشار
2014
کد محصول
1010928
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
686 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پژوهش قبلی نشان می‌دهد که مدیران شرکت‌ها، به خاطر از دست دادن موقعیت‌های هیئت مدیره در خارج از سازمان پس از شکست گزارشگری مالی زیان می‌بینند. با این وجود، این از دست دادن موقعیت‌های هیئت مدیره با سرعت یکسانی برای تمام مدیران خارج از سازمان رخ نمی‌دهد. برای بررسی این اختلاف ظاهری بین اقدامات مدیر و پیامدهای حاصل، تحقیق می‌کنم که آیا ابقای تک تک مدیران در کارگروه حسابرسی، به ویژگی‌های مدیر و/یا نفوذ مدیر عامل شرکت بر هیئت مدیره مربوط می‌گردد یا خیر. نتایج نشان می‌دهد که ابقای مدیران در کارگروه حسابرسی، ارتباط مثبتی با نفوذ مدیر عامل شرکت دارد و اندکی به ویژگی‌های کیفی عضو کارگروه حسابرسی مربوط می‌گردد. سپس نمونه‌ی تجدید ارائه‌های خود را بر اساس علت اصلی‌شان طبقه بندی می‌کنم و به بررسی مجدد ابقای اعضای کارگروه حسابرسی در شرکت‌های تجدید ارائه کننده می‌پردازم. نتایج نشان می‌دهد که دخالت مدیر عامل شرکت در فرآیند نامزدی می‌تواند بر ترکیب کارگروه حسابرسی در شرکت‌هایی تأثیر بگذارد که در آن‌ها، تجدید ارائه‌ها، نتیجه‌ی کاربردهای اشتباه عمدی اصول حسابداری عموماً پذیرفته شده (GAAP) می‌باشند.

-1 مقدمه

بین سال‌های 1997 و 2005، تعداد شرکت‌های تأیید کننده‌ی این موضوع که صورت‌های مالی قبلاً صادر شده، مطابق با اصول حسابداری به طور کلی پذیرفته شده آماده نشده بودند، به طور قابل توجهی افزایش یافت (GAO، 2002، 2006). در همان دوره‌ی زمانی، کارگروه‌های حسابرسی، به طور فزاینده‌ای مسئول نظارت بر روند گزارشگری مالی و کیفیت حاصل از صورت‌های مالی گزارش شده بودند (SOX، 2002؛ NYSE، 2013). در نتیجه، تجدید ارائه‌ها، علامت‌های اطلاعاتی با ارزشی درباره‌ی کیفیت کارگروه حسابرسی فراهم می‌آورند که پس از آن، در فرآیند قبلی متعادل نمودن حساب به منظور انجام اقدام اصلاحی در برابر آن دسته از مدیرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به عنوان بازبین‌های بی اثر تعیین می‌شوند (فاما، 1980؛ فاما و جنسن، 1983). با توجه به پاسخ عموماً منفی بازار به تجدید ارائه‌ی صورت مالی (پالمرز و همکاران، 2004)، می‌توان انتظار داشت که فرآیند سابق متعادل نمودن حساب، منجر به اقدام اصلاحی قوی در برابر اعضای کارگروه حسابرسی گردد. با این حال، در عمل، تمام مدیران، مشروط به همان پیامدها نمی‌باشند (آگراول و همکاران، 1999؛ سرینیواسن، 2005؛ فیچ و شیوداسنی، 2007؛ هلاند، 2006). در نتیجه، تناقض در اقدامات علیه مدیران، سوالاتی درباره‌ی اثربخشی فرآیند سابق متعادل نمودن حساب مطرح می‌کند (ریچاردسون، 2005؛ هلاند، 2006). این مطالعه، این سوالات را با بررسی این که آیا ابقای مدیران شرکت‌ها در کارگروه حسابرسی پس از تجدید ارائه‌ی صورت مالی، به ویژگی‌های تک تک مدیران و/یا نفوذ مدیر عامل شرکت بر هیئت مدیره مربوط می‌گردد یا خیر، مطرح می‌کند... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



accounting restatement
audit committee

ثبت سفارش جدید