Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بهره گیری از روش دلفی در تحقیقات مربوط به سیستم های اطلاعات حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهره گیری از روش دلفی در تحقیقات مربوط به سیستم های اطلاعات حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Accounting Information Systems
سال انتشار
2013
کد محصول
1010930
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
288 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تمرکز فعلی بر تنوع روش های تحقیقاتی دردسترس محققان  سیستم های اطلاعاتی حسابداری باعث شده است تا محققان، روش دلفی را برای غلبه برمحدودیت های ناشی از سودمندی ان پیشنهاد دهند. بامرور ادبیات حسابداری و سیستم های اطلاعاتی، یافته هایی را پیشنهاد می دهیم که در حوزه سیستم های اطلاعاتی حسابداری، غیرمنتظره است. روش دلفی در کاهش ابهام از طریق گروه های تخصصی متشکل از متخصصان و محققان و اگاهی به موقع از موضوعات پیش رو سازمانها، موثراست. درحال حاضر، روش دلفی در ارائه اطلاعات مرتبط و منسجم به محققان سیستم های اطلاعات حسابداری، دارای توانایی بالقوه ای است. هدف ما، مرور ادبیات پیشین در زمینه بکارگیری از روش دلفی و بحث درباره حوزه های تحقیقاتی سیستم های اطلاعات حسابداری است که می تواند ارزش افزوده ای را ایجاد کند. براساس این مرور، یک مجموعه از خط مشی هایی از نحوه توسعه، اجرا و ارزیابی پاسخ های اعضا ارائه داده و مثالی را از ریسک های عملیاتی فناوری اطلاعاتی نشان می دهیم. درپایان، مباحثی از ارزش روش دلفی و محدودیت های ان ارائه می دهیم.

1-مقدمه

سیستم های اطلاعات حسابداری به عنوان یک حوزه تحقیق، از طیف متنوعی از حوزه های مرتبط از جمله سیستم های اطلاعات مدیریت، رفتارسازمانی، روانشناسی، علوم کامپیوتر و اقتصاد نشات گرفته است. در این محیط غنی، ادبیات سیستم های اطلاعات حسابداری دارای دیدگاههای نظری و رویکردهای روش شناسانه مختلفی است. در اخرین رویکرد روش شناسانه درتحقیقات سیستم های اطلاعات حسابداری، نیکلوا(2011)، مروری به حوزه ها و رشته های مربوط به سیستم های اطلاعات حسابداری داشته و بحثی را درباره روش ها و رویکردهای نظری جایگزین ارائه داد که سهم بالقوه ای در تحقیقات سیستم های اطلاعات حسابداری داشته است. ما تمایل داریم تا دراین مباحث از طریق ارائه یک رویکرد و روش دلفی و نحوه بکارگیری از تحقیقات اکتشافی، تئوری سازی و پیش بینی، سهمی را ایفاء کنیم… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Delphi method
Expert panel
IT risk
Methods in accounting

ثبت سفارش جدید