Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " دیدگاه ممیزی و مدیریت بر درآمدها: شواهدی از یونان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دیدگاه ممیزی و مدیریت بر درآمدها: شواهدی از یونان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting Forum
سال انتشار
2014
کد محصول
1010934
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
764 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مطالعه، روابط میان دیدگاه ممیزی و مدیریت بر درآمدها در شرکت های موجود در فهرست مرکز مبادلات بورس آتن که براساس اقلام تعهدی اختیاری اندازه گیری شده است، بررسی می شود. دیدگاه های کیفی ممیزی را به دو گروه تقسیم می کنیم: دیدگاه مقید برای عدم اطمینان های مستمر و دیدگاه مقید ناشی از سایر دلایل. نتایج نشان می دهد که عقاید ممیزی با مدیریت بر درآمدها ارتباطی ندارد. مشخصه های مالی مشتری از قبیل سودآوری و اندازه از عوامل تعیین کننده تصمیمات مربوط به عقاید ممیزی مستمر هستند. تصمیم ممیزان نسبت به دیدگاه مقید ناشی از سایر دلایل، براساس نوع دیدگاه پیشین ممیزی توضیح داده می شود.

1-مقدمه

درسال های اخیر، یونان، اثرات سه رویداد بزرگ مالی را تجربه کرده است که باعث سرمایه گذاری ارزشمندی در زمینه مالی و ارائه گزارشات توسط ممیز شده است. این رویدادها مربوط به کاربرد استانداردهای بین المللی گزارش دهی مالی در شرکت های عمومی فهرست شده از آغاز ژانویه سال 2005 هستند که منجر به آغاز بحران های مالی جهانی در آمریکا در سال 2007 و پایان رسمی آن در سال 2009 گردید که مهمترین آن مربوط به بحران بدهی یونان بود.

نشانه های اولیه بحران های مستقل بدهی اروپا در سال 2009 و در یونان مشاهده شد. شرایط از پیش موجود، بر اوضاع حاکم بود از قبیل، دخالت دولت در استقراض خارجی و مخارج داخلی، کاهش بدهی دولت، شکست در اجرای اصلاحات اقتصادی و ساختاری و بدتر شدن شاخص های اقتصاد کلان، ناتوانایی کشور در پیشگیری از شوک مرتبط با بحران. درحالیکه، یونان، بسته های متوالی وام های بلاعوض را از ساختارهای سه گانه حمایت مالی، اتحادیه اروپا، صندوق بین المللی پول و بانک مرکزی اروپا- دریافت کرده است، اما این وام ها متکی به اجرای سنجش های سخت گیرانه و ساختاربخشی مجدد بدهی ملی یونان هستند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Audit opinion
Going-concern uncertainty
Discretionary accruals
IFRS context

ثبت سفارش جدید