Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " طراحی مجدد سیستم تامین مکانیک سیار بر پایه یک الگوریتم بهینه سازی ژنتیکی نوین با استفاده از Google Maps API " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی مجدد سیستم تامین مکانیک سیار بر پایه یک الگوریتم بهینه سازی ژنتیکی نوین با استفاده از Google Maps API
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Engineering Applications of Artificial Intelligence
سال انتشار
2015
کد محصول
1011011
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

If a mobile mechanic has to travel for material, productive time is lost. This paper presents a novel method to reduce activities regarding material handling with extending of serving locations. The design of the supply system can be considered as a complex combinatorial optimization problem, where the goal is to find a route plan with minimal route cost, which services all the demands from the central warehouses while satisfying the capacity and other constraints. We present a multi-chromosome technique for solving the multiple Traveling Salesman Problem (mTSP). The new operators based on a problem-specific representation proved to be more effective in terms of flexibility, complexity and transparency, and also in efficiency than the previous methods. The proposed optimization algorithm was implemented in MATLAB and integrated with Google Maps to provide a complete framework for distance calculation, definition of the initial routes, and visualization. This integrated framework was successfully applied in the solution of a real logistic problem, in the supply of mobile mechanics at one of Hungary׳s biggest energy providers

چکیده

 اگر یک مکانیک سیار مجبور به سفر برای تامین ماده باشد، زمان بهره وری کاهش می یابد. در این مقاله، روش جدیدی برای کاهش فعالیت های مربوط به جابه جایی مواد با گسترش مکان های خدمت رسانی ارائه می شود. طراحی سیستم تامین، را می توان به صورت یک مسئله بهینه سازی ترکیبی پیچیده در نظر گرفت، که در آن، هدف، یافتن یک نقشه مسیر با کمترین هزینه مسیر است، که برای همه تقاضاها از مخازن مرکزی خدمات رسانی کند، درحالی که ظرفیت و دیگر محدودیت ها را ارضا می کند. ما یک تکنیک چند کروموزومی را برای حل مسئله فروشنده سیار چند گانه (mTSP) ارائه می کنیم. اثبات شده است که عملگرهای جدید بر پایه یک نمایش مخصوص به مسئله بر حسب انعطاف پذیری، پیچیدگی و شفافیت و نیز بازده ، نسبت به روش های پیشین موثرتر هستند. الگوریتم بهینه سازی پیشنهاد شده در MATLAB اجرا شد و با Google Maps کامل شد تا یک چارچوب کامل برای محاسبه فاصله، تعریف مسیرهای اولیه، و تجسم را ارائه کند. این چارچوب انتگرالی به صورت موفقیت آمیزی در حل یک مسئله منطقی حقیقی، در تامین مکانیک های سیار در یکی از بزرگترین تهیه کنندگان انرژی مجارستان اعمال شد.

-1مقدمه

هدف منطقی، به دست آوردن مواد درست در مکان درست در زمان درست است، در حالی که مقدار کارایی داده شده بهینه است (یعنی کمترین هزینه عملکرد کلی) و مجموعه محدودیت های داده شده (یعنی محدودیت های زمان و ظرفیت) ارضا می شود (کریستوفر، 2005). مدیریت زنجیره تامین، شامل طراحی و مدیریت همه فعالیت های مربوط به منبع یابی، تدارک مواد، تبدیل و مدیریت منطقی و نیز اجزای حیاتی هماهنگی و همکاری است. در این کار با مسائلی مانند ساختار شبکه توزیع ، جایگزینی در فعالت های منطقی، مدیریت فهرست اموال یا استراتژی توزیع روبرو هستیم (برورساکس و همکاران، 2002). در اغلب سیستم های توزیع، کالاها از مراکز مختلف به مقاصد مختلف منتقل می شوند. به عنوان مثال، بسیاری از سیستم های توزیع مدیریتی زنجیرهای خرده فروشی، سیستم های توزیعی را مدیریت می کنند که در آنها، کالاها از تعدادی از تامین کننده ها به تعدادی از فروشگاه های خرده فروش منتقل می شوند. چالش در اینجا، یافتن طرح بهینه، معمولاً ارزانترین طرح انتقال مطابق با توابع هدف و در نظر گرفتن محدودیت های اضافی است (بیمون، 1998). این یک مسئله بهینه سازی ترکیبی پیچیده ، معمولاً وظیفه دشوار - NP است. در منطقی، چندین نوع مسئله به وجود می آیند؛ یکی از قابل توجه ترین مسائل، مجموعه مسائل طراحی مسیر است…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Optimization
mTSP
Genetic algorithm
Genetic representation

ثبت سفارش جدید