Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حسابداری مدیریت آب: چارچوبی برای اقدام شرکت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسابداری مدیریت آب: چارچوبی برای اقدام شرکت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Cleaner Production
سال انتشار
2017
کد محصول
1011132
تعداد صفحات انگليسی
36
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
682 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

 چکیده

به دلیل نگرانی­ها راجع به افزایش عدم قطعیت حول ذخایر آب و همچنین افزایش رقابت در تقاضا، اقدامات مربوط به آب برای کسب و کار و در کسب و کار در دهه 2010، رشد یافته است. چالش در اینجا عبارت است از چگونگی بهبود حسابداری با توجه به فقدان داده­های تفصیلی موجود که شرکت­ها می­توانند تصمیمات کسب و کار خود را در مورد امنیت آب، مازاد آب و فرصت­های مدیریت آب بر آنها استوار سازند. حسابداری مدیریت آب شرکت، شاخه جدیدی در حسابداری مدیریت محیط زیست است که بمنظور حمایت از تصمیمات مدیریت شرکت و بهبود هر دو پیامدهای اقتصادی و زیست محیطی کسب و کار مرتبط با آب طراحی شده است. این مقاله مشخص می­نماید که اطلاعات حسابداری آب مربوطه برای تصمیم­گیری، که بر گزارش­ دهی آب خارجی تمرکز می­کنند، در ادبیات موجود و اقدامات مربوط به آب موجود نیستند. مقاله حاضر، براساس هر دو ادبیات و شکاف­ ها در اقدامات آب موجود، با ارائه یک مجموعه از مسائل تحقیقاتی خاص در چارچوب­ های حسابداری آب شرکت در کنار شیوه ­های کمک به مدیریت آتی آب توسط کسب و کارها، به نتیجه­ گیری می­پردازد.

-1مقدمه

حسابداری مدیریت محیط زیست (EMA) در دهه 1990 بمنظور تاکید بر چارچوب­ های تصمیم، ابزارها و انواع اطلاعاتی که مدیران مختلف جهت مدیریت ابعاد ترکیبی اقتصادی و زیست محیطی فعالیت­های کسب و کار خود نیاز دارند، توسعه داده شد (بوریت و همکاران، 2002). اگرچه EMA قبلا جهت توجه به مولفه­های خاص زیست محیطی، همچون کربن، توسعه داده شد (بوریت و همکاران، 2011؛ شالتگر و کسوتورا، 2012؛ گیباسیر و شالتگر، 2015)، اما تنها در دوره­های اخیر یک تمرکز صریح بر مدیریت آب شرکت صورت پذیرفته است. عدم توجه در گذشته شایان ذکر است، زیرا آب یک بخش مهم از سرمایه طبیعی شرکت (هوکسترا، 2009) و برای حمایت از فعالیت­ های مستمر آن ضروری است.

با توجه به رشد بحران آب و نیاز شرکت­ها به داده ­های بهتر برای مدیریت آب (موریسون و همکاران، 2010)، مسئله تحقیق ما عبارت است از بررسی اهمیت حسابداری در چارچوب مدیریت آب شرکت. بخش شرکتی در ارتباط با فعالیت­های ارزشمند مدیریت آب همچنان بی توجه است، و اطلاعات حسابداری مربوطه بمنظور حمایت و تشویق تصمیمات بهتر مورد نیاز هستند. این مقاله ادبیات EMA را توسعه می­دهد تا یک تمرکز عینی و صریح بر آب و مدیریت آب را لحاظ نماید. بنابراین یک رشته فرعی، حسابداری مدیریت آب یا WMA، ایجاد می­شود. این مقاله سپس بررسی می­نماید که چگونه WMA می­تواند چارچوبی را برای فعالیت آبی شرکت فراهم و به مدیران در درک چارچوب­ های تصمیم که ابزارهای مختلف حسابداری آب در آنها سودمند و مفید هستند، کمک ­کند. این، با توجه به فقدان سازگاری و انسجام در رویکردهای فعلی نسبت به حسابداری آب شرکت، یک گام مهم به جلو است، که بسیاری از آنها بر شفافیت، و نه مدیریت منابع، توسط سازمان­ها تمرکز می­کنند. فقدان ابزارهایی برای پشتیبانی از تصمیمات پولی مبتنی بر آب همچنین با داده­های تفصیلی مورد تاکید قرار می­گیرد… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Water management accounting
Corporate water accounting
Environmental management accounting
Water

ثبت سفارش جدید