Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ماشین سوئیچ رلوکتانس 6/8 با قطب برجستۀ دوبل و تحریک شنت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ماشین سوئیچ رلوکتانس 6/8 با قطب برجستۀ دوبل و تحریک شنت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEE Proceedings-Electric Power Applications
سال انتشار
2000
کد محصول
1011211
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The performance of a doubly salient 8/6-switched reluctance motor using a shifted fully pitched winding configuration is investigated. The self and mutual inductance characteristics of the machine windings are fundamental to torque generation and are therefore evaluated both theoretically and experimentally. Finite element analysis has been used to investigate theoretical motor-torque capability. Simulation and experimental results for different commutation schemes and their corresponding torque waveforms are investigated for low levels of torque and at low speed. Experimental results are presented for the operation of the machine up to full-load torque. A simple DC rail voltage boosting circuit is shown to enhance the current-control capabilities of an IGBT-based converter. The possibility of driving the machine using a two-switch power converter is also discussed

چکیده

 در این مقاله، عملکرد موتور سوئیچ رلوکتانس 6/8 با قطب برجستۀ دوبل با استفاده از پیکربندی سیم پیچ گام کامل شیفت یافته مورد بررسی قرار گرفته است. مشخصه های اندوکتانس خودی و متقابل سیم پیچ های ماشین برای تولید گشتاور بسیار مهم هستند و بنابراین هم از نظر تئوری و هم به صورت تجربی ارزیابی شده اند. برای بررسی قابلیت گشتاور موتور به صورت تئوری از تحلیل اجزای محدود استفاده شده است. نتایج شبیه سازی و تجربی برای طرح های کموتاسیون مختلف و شکل موج های گشتاور مربوط به آنها برای سطوح پایین گشتاور و سرعت پایین مورد بررسی قرار گرفته اند. نتایج تجربی برای عملکرد ماشین تا گشتاور بار کامل ارائه شده است. مدار بوست ولتاژ ریلی DC ساده ای به منظور بهبود قابلیت های کنترل جریان در مبدل های مبتنی بر IGBT ارائه شده است. امکان تحریک ماشین با استفاده از مبدل توان دو سوئیچه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

1- مقدمه

درایوهای موتور سوئیچ رلوکتانس (SRM) در طول سه دهۀ گذشته به طور گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته و توسعه داده شده اند. سادگی ساخت موتور و مبدل توان همراه با در دسترس بودن سوئیچ های نیمه رسانای سریع باعث می شوند تا SRM جایگزین مطلوبی در درایوهایی با سرعت قابل تنظیم باشد [1]. SRM معمولی، ماشینی با قطب برجستۀ دوبل و با سیم پیچ های گام کوتاه است که هر کدام حول یک دندانۀ استاتور پیچیده شده اند. این پیکربندی سیم پیچ به لحاظ تئوری تزویج الکترومغناطیسی بین فازها را از بین می برد و تولید گشتاور بستگی به نرخ تغییر اندوکتانس خودی فاز تحریک شده دارد. در این پیکربندی، از مدار الکتریکی کم استفاده می شود چرا که تحریک هر سیم پیچ فاز محدود به دوره هایی است که اندوکتانس خودی در حال افزایش می باشد. علاوه بر این، این ماشین به دلیل استفادۀ کم از فضای سیم پیچی موجود، به خوبی از مدار مغناطیسی استفاده نمی کند… 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


electric current control
insulated gate bipolar transistors
machine control

ثبت سفارش جدید