Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل مد لغزشی اعمال شده به ربات متحرک: موارد پیوسته با زمان و گسسته از زمان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل مد لغزشی اعمال شده به ربات متحرک: موارد پیوسته با زمان و گسسته از زمان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, First International Symposium on Control, Communications and Signal Processing
سال انتشار
2004
کد محصول
1011386
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
800 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In this work a sliding mode controller solution is proposed for tracking problems associated to well known types of mobile robots. The robustness property of the sliding mode controller for the continuous-time systems can thus be extended to the discrete-time systems under others conditions for existence sliding modes. Simulation results are presented to illustrate the effectiveness of the approach in two cases continuous-time and discrete-time

چکیده

در این کار یک پاسخ کنترل‌کننده مد لغزشی برای مسائل ردیابی مربوط به انواع شناخته شده ربات‌های متحرک، پیشنهاد می‌شود. بدین نحو ویژگی مقاوم بودن کنترل‌کننده مد لغزشی برای سیستم‌های پیوسته با زمان می‌تواند برای سیستم‌های گسسته از زمان تحت شرایط دیگر برای مدهای لغزشی موجود،توسعه داده شود. نتایج شبیه‌سازی برای نشان دادن کارائی روش پیشنهاد شده در دو مورد پیوسته با زمان و گسسته از زمان، ارائه می‌شوند.

1-مقدمه

در سال‌های اخیر، کنترل سیستم‌های دینامیکی غیر هولونومیک، توجه بسیار زیادی را مخصوصا در مسئله پایداری، به سمت خود جلب کرده است. سیستم‌های کنترل مد لغزشی که بعنوان سیستم‌های کنترل ساختار متغییر(VSCS)  نیز شناخته می‌شوند، بوسیله یک قانون کنترل فیدبک گسسته، مشخص می‌شوند که ساختار سیستم را در طی تکامل بردار حالت بمنظور حفظ مسیرهای حالت در یک زیر فضای از پیش تعریف شده، تغییر می‌دهند[1]...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Simulation
discrete-time and continuous-time sliding mode controller
mobile robot

ثبت سفارش جدید