Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " یکپارچه سازی مدیریت دانش(KM) و مدیریت کیفیت جامع(TQM): تاثیر بر استراتژی ملی جوانان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یکپارچه سازی مدیریت دانش(KM) و مدیریت کیفیت جامع(TQM): تاثیر بر استراتژی ملی جوانان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the INTERNATIONAL MANAGEMENT CONFERENCE
سال انتشار
2013
کد محصول
1011441
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
811 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper aims to emphasize the role of TQM and Knowledge Management within Romanian youth strategy. The authors explain how the integration of TQM and KM continuity management policies proposed by the EU and beyond. To highlight the impact of the two concepts among youth policies, the authors took into consideration the most important documents issued by public institutions that are authorized to manage resources and decisions in youth area. The results of research underscores the need for knowledge management in order to achieve a high degree of expertise in the implementation of TQM

چکیده

هدف این مقاله، تاکید بر نقش مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامعTQM در استراتژی جوانان رومانیایی است. نویسندگان شرح می دهند که چگونه می توان سیاست های مدیریت دانش و TQM را یکپارچه سازی نمود. برای مشخص کردن تاثیر این دو مفهوم در بین سیاست های جوانان، نویسندگان مهم ترین مستندات بیان شده توسط موسسات دولتی که دارای مسئولیت مدیریت منابع و اخذ تصمیم در زمینه ی جوانان هستند را در نظر می گیرند. نتایج پژوهش، نیاز به مدیریت دانش به منظور تحقق میزان مهارت بالا در پیاده سازیTQM را بیان می کند.

1-مقدمه

استراتژی ملی جوانان، یک موضوع داغ است زیرا بودجه ی کمیسیون اروپایی برای برنامه ی جوانان وارد مرحله ی جدیدی می شود که2014تا2020 نامیده می شود. مرحله ی اول این نوع برنامه، 2007تا2013، موفقیت واقعی از دیدگاه محبوبیت برنامه در EU27 و فراتر از ان بود. حتی رومانی با توجه به اتحادیه ی اروپا به طور کامل در سیاست جوانان شرکت کرده است. با این حال، 2007تا2013 آزمونی برای توانایی جوامع جهت مدیریت مسائل جوانان اروپایی است و دیدگاه اشکاری برای اینده ی کوتاه مدت و میان مدت فراهم می کند. بنابراین، برنامه های پیشنهادشده برای2014تا2020  هم در ایالاتEU و هم در کمیسیون اروپا به عنوان افزایش شدید از نظر کیفیت در بین استراتژی های جوانان در نظر گرفته می شوند. ابزارهای پیشنهادی از طریق استراتژی2020 به طور قابل توجهی نقش جامعه ی اطلاعاتی و توسعه ی سازمان های مبتنی بر دانش را افزایش می دهند....

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Knowledge Management
Total Quality Management
Youth Strategy

ثبت سفارش جدید