Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مطالعه پیکربندی دیودهای بای پس در ماژولهای PV " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه پیکربندی دیودهای بای پس در ماژولهای PV
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ELSEVIER, Applied Energy
سال انتشار
2009
کد محصول
1011447
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

A procedure of simulation and modelling solar cells and PV modules, working partially shadowed in Pspice environment, is presented. Simulation results have been contrasted with real measured data from a commercial PV module of 209 Wp from Siliken. Some cases of study are presented as application examples of this simulation methodology, showing its potential on the design of bypass diodes configuration to include in a PV module and also on the study of PV generators working in partial shading conditions

چکیده

پروسه شبیه سازی و مدل سازی سلول های خورشیدی و ماژول های PV، در محیط شبیه سازی PSPICE ارائه شده است. نتایج شبیه سازی با داده های اندازه گیری شده حقیقی از یک ماژول تجاری PV به نام 209 WP مقایسه شده است. برخی از قسمت های این مطالعه به صورت مثالهایی از کاربردهای این روش شبیه سازی ارائه شده و نشان دهنده ظرفیت آن در طراحی پیکریندی دیودهای بای پس به منظور در بر داشتن یک ماژول PV و همچنین مطالعه ژنراتورهای PV که در شرایط نیمه سایه کار می کنند، می باشد.

-1مقدمه

بازار PV خورشیدی در طول سالیان گذشته به سرعت رشد یافته و پیش بینی می شود که این رشد در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد. کاهش هزینه های تولید PV و پیاد سازی سیستم های شبکه سیستم های PV متصل، جزو اهداف اصلی این طرح است. در نتیجه، تولید ماژولهای PV، ماژولهای PV قدرتمند جدیدی را پیشنهاد می کند که شامل سلول های خورشیدی بزرگتر، علی الخصوص آن مواردی که برای تلفیق در ساختمان ها یا سیستم های ردیابی است، می باشد. این شبکه سیستم های PV متصل اغلب در سقف های ساختمان ها، نماهای خارجی و محیط های شهری که سایه در آن وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد… 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Bypass diodes
Hot spot
Modelling
Simulation
PV modules

ثبت سفارش جدید