Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " نانوفناوری " با موضوع " به روز رسانی تحقیقات در مورد دارو رسانی و هدف گیری نانولیپوزوم‌ها / نانو ذرات به سوی قلب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
به روز رسانی تحقیقات در مورد دارو رسانی و هدف گیری نانولیپوزوم‌ها / نانو ذرات به سوی قلب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Biomedicine & Pharmacotherapy
سال انتشار
2017
کد محصول
1011468
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Nanoliposomes are type of nano-sized vesicles made of bi-layered phospholipid membranes with an aqueous interior. They have been demonstrated to deliver several materials like low molecular weight drugs, imaging agents, peptides, proteins, and nucleic acids. Nanoliposomes have been demonstrated to slowly release an encapsulated drug, thereby leading to sustained exposure to target region and improved efficacy. This ability of nano-liposomes can be harnessed to deliver therapeutic agents precisely to the infarcted heart. Accordingly, this article will review recent developments in the application of nano liposomes and nanoparticles as drug delivery systems to treat cardiovascular related disorders such as atherosclerosis, restenosis and myocardial infarction

چکیده

نانولیپوزوم‌ها نوعی وزیکول در اندازه نانو هستند که از غشاهای دو لایه فسفولیپیدی ساخته شده‌اند و داخل آنها پر آب است. کارایی آنها در رساندن مواد مختلف مانند داروهای با وزن مولکولی کم، عوامل تصویربرداری، پپتیدها، پروتئین و اسیدهای نوکلئیک به اثبات رسیده است. نانولیپوزوم‌ها می‌توانند داروی کپسوله شده را به آرامی آزاد کنند، در نتیجه ناحیه هدف به طور مداوم در معرض دارو قرار می‌گیرد و میزان اثر بخشی دارو بهبود می‌یابد. از این توانایی نانولیپوزوم‌ها می‌توان برای رساندن دقیق عوامل درمانی به قلبی که دچار انفارکتوس شده، استفاده کرد. بر این اساس، این مقاله تحولات اخیر استفاده از نانو لیپوزوم‌ها و نانو ذرات را بررسی می‌کند. این ذرات به عنوان سیستم‌های دارو رسانی برای درمان اختلالات قلبی عروقی مرتبط، مانند تصلب شرایین، تنگ شدن مجدد شریان‌ها پس از عمل جراحی و سکته قلبی مطرح هستند.

1-مقدمه

ممکن است استفاده از نانو تکنولوژی در درمان و معالجه بیماری‌های قلبی عروقی (CVDs) به چالش‌های موجود در مورد CVDs پاسخ دهد. کنگ، در گزارش خود عنوان کرد که نانو تکنولوژی به بهبود تشخیص و درمان کمک می‌کند. نانوتکنولوژی تکنیک‌های تصویربرداری در داخل و خارج بدن را با استفاده از بیو مارکرها بهبود می‌بخشد، به علاوه دارو رسانی و بازسازی بافت‌ها را ارتقا می‌دهد [1] (شکل 1) . نانولیپوزوم‌ها نوعی نانو وزیکول‌ با اندازه نانو هستند که از غشا دولایه‌ی فسفولیپیدی و فضای داخلی آبدار تشکیل شده اند (شکل 2) [2]...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله نانوفناوری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده نانوفناوری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Nano-liposomes
Myocardial infarction
Nanoparticles

ثبت سفارش جدید