Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اثر اهرم مالي و اندازه بازار روي بازده سهام در بورس اوراق بهادار داكا : شواهدي از سهام منتخب در بخش توليدي " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر اهرم مالي و اندازه بازار روي بازده سهام در بورس اوراق بهادار داكا : شواهدي از سهام منتخب در بخش توليدي
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Economics, Finance and Management Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1011485
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
251 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيـده

اين مقاله اثر اهرم مالي و اندازه بازار سهام منتخب را روي بازده سهام بررسي مي كند. مدل رگرسيون حداقل مربعات معمولي (OLS) براي بررسي ارتباط بين متغيرهاي وابسته و مستقل استفاده مي شود. اهرم شركتهاي منتخب از گزارش مالي ساليانه تخمين زده شده است و يك دوره پنج ساله از 2008 تا 2011 را در پنج شركت فعال در بخش توليد پوشش مي دهد. علاوه بر اين از ميانگين ماهيانه قيمت سهام منتخب بين 2008 تا 2012 براي پنج شركت " فو- وانگ سراميك، غذاي خوب، صنايع المپيك، ريسندگي مترو و صنايع نساجي استفاده شده است. مطالعه رابطه منفي معنا دار بين اهرم و بازده سهام را، زماني كه داده هاي صنايع به طور كلي استفاده شده بود را تخمين مي زند . با وجود اين، در سطح شركتهاي شخصي رابطه پايدار نبود. چهار شركت از پنج شركت منتخب (براي مثال فو- وانگ سراميك، غذاي خوب، صنايع المپيك، ريسندگي مترو ) همگي ضرايب اهرم منفي داشتند. صنايع نساجي ضريب اهرم مثبت داشته است. همچنين مقاله ثابت مي كند ارتباط بين اندازه بازار و بازده سهام به طور معنادار مثبت است. اثر اندازه بازار در بخش توليد محدود است.

1-  مـقـدمـه

سرمايه گذاران براي بازده سرمايه در آينده سرمايه‌گذاري مي كنند،‌ اما به ندرت مي‌توان ريسك پذيري كه در آن سرمايه گذاري وجود دارد را پيش بيني كرد. [1، 2] بازده واقعي همواره از بازده مورد انتظار در آغاز زمان سرمايه گذاري متفاوت بوده است. فرض بر اين است كه سرمايه گذار همواره خواهان سرمايه گذاري است كه بيشترين سودرا در آينده داشته باشد و اين بازدهي در تناسب با ريسك آن سرمايه گذاري باشد. ريسك مالي، براي يك شركت معمولا با فرم تامين مالي آن شركت مرتبط است.

ميزان بدهي كه يك شركت براي تامين مالي عملياتش از آن استفاده مي كند به طور مستقيم با ريسك مالي متناسب است. ريسك از عدم توانايي شركت براي مواجه شدن با با تعهدات مالي اش ناشي مي شود. اين فرآيند يك مكتب فكري را در امور مالي در ارتباط با رابطه بين ساختار سرمايه و بازده حقوق صاحبان سهام ايجاد كرده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Leverage
Returns
Financial Risk
Investor

ثبت سفارش جدید