Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تصویب اجباری IFRS و شناسایی به موقع زیان در سراسر قاره اروپا: تاثیر محرکهای مالی شرکت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تصویب اجباری IFRS و شناسایی به موقع زیان در سراسر قاره اروپا: تاثیر محرکهای مالی شرکت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Review of Financial Analysis
سال انتشار
2015
کد محصول
1011523
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




چکیده

در این مقاله به این موضوع پرداخته می شود که آیا با ا تصویب اجباری استانداردهای گزارش مالی بین المللی (IFRS) در سراسر قاره اروپا از سال 2005 تاکنون، شناسایی به موقع زیان در شرکتها افزایش یافته است. با استفاده از مدل C-score خان و واتس (2009) که اندازه شرکت، ارزش دفتری به قیمت بازار و اهرم را در نظر می گیرد می توان بهنگام بودن نامتقارن ویژه شرکت را تخمین زد. ما از سازمانهایی استفاده کردیم که پیش از تاریخ تصویب اجباری خود به طور داوطلبانه IFRS را به عنوان یک الگوی کنترلی جهت بررسی تاثیر وقایع مخدوش کننده شناسایی نشده، بکار برده اند. ما دریافتیم که فقط شرکتهایی که بطور اجباری از IFRS   استقاده کرده وهزینه بدهی بالایی داشتند ودر کشورهایی که بسیار کم تر به بدهی خصوصی یا تامین مالی از سوی بانکها متکی بودند، شناسایی به موقع زیان افزایش یافته است. نتایج ما به شدت تحت کنترل و تاثیر مشخصه های سازمان از جمله پوشش بهره، بازگشت سرمایه، نوسان درآمد، زیان، کیفیت اقلام تعهدی، بتا و رشد و هم چنین اثرات صنعت وکشور است. ما اثبات کردیم که بعد از تصویب اجباری IFRS، محرکهای مالی نقش تعیین کننده ای در شناسایی به موقع زیان ایفا می کنند .

1-مقدمه

ادبیات اخیر در حوزه تصویب اجباری استاندارهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS)، به طور گسترده ای بر پیامدهای اقتصادی این نظام جدید حسابداری برای بازارهای سرمایه متمرکز شده است. این مطالعات نشان می دهد که تصویب اجباری IFRS تاثیر مثبتی بر بازار سرمایه دارد و بیشترین منفعت را کشورهایی خواهند برد که سیستم های قانونی اجباری بهتری دارند. بهرحال پیامدهای اقتصادی بازار سرمایه به طور غیرمستقیم از تغییر استانداردهای حسابداری تاثیر می پذیرد و شواهدی غیرمستقیم از تاثیر IFRS  رادراختیار می گذارد. تغییر در کیفیت افشاگری حسابداری از اثرات غیر مستقیم IRFS است که این نیز به نوبه خود شواهدی از تاثیر مستقیم استانداردهای جدید حسابداری را فراهم می آورند. علیرغم این، مطالعات صورت گرفته در زمینه تصویب اجباری IFRS، توجه کمتری به تاثیر آن بر کیفیت افشاگری حسابداری داشته اند و آن دسته از مطالعاتی نیز که به بحث پیرامون این موضوع پرداخته اند، مزایای آنها را ادغام کرده و در قالب یافته های خود ارائه کرده اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید