Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " ارتقای ویژگی‌های ترمومکانیکی و کارایی روشهای اختلاط در تهیه نانوکامپوزیت‌های graphen/PVC(GN) در مقایسه با carbon nanotubes(CNT)/PVC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارتقای ویژگی‌های ترمومکانیکی و کارایی روشهای اختلاط در تهیه نانوکامپوزیت‌های graphen/PVC(GN) در مقایسه با carbon nanotubes(CNT)/PVC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Progress in Natural Science: Materials International
سال انتشار
2014
کد محصول
1011649
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

فیلم‌های ظریفی از پلی وینیل کلراید(PVC) با کربن نانو تیوب‌های چند جداره( MWCNT) و نانو کامپوزیت‌های پی وی سی با گرافن(GN) با ترکیب چند نانوذره متفاوت آماده شدند. ریخته گری فیلمی با حلال تتراهیدروفوران(THF) انجام گردید. نانوکامپوزیت‌های آماده شده ی PVC/MWCNT و PVC/GN ، بوسیله ی میکروسکوپ الکترونیکی روبشی (پویشی)، طیف بینی رامان، پراش(شکست) پرتو ایکس، آنالیز توزین حرارتی(TGA)، گرماسنجی روبشی تفاضلی، تجزیه ی مکانیکی دینامیکی و طیف بینی بازتابندگی پخش شده، تعیین خواص شدند. فقط، فیلم‌های نانوکامپوزیت PVC/GN، برای تجزیه ی مکانیکی دقیق، بخاطر پراکندگی ضعیف MWCNT ها در PVC بیشتر مورد بررسی قرار گرفتند. فیلم‌های نانوکامپوزیت PVC/GN از لحاظ حرارتی-مکانیکی پایدارتر از فیلم‌های PVC  بودند. نانوکمپوزیت‌ها، بعلت پراکندگی بهتر و پایداری بالاترشان ، عاملی بالقوه برای جایگزینی PVC و PVC/MWCNT می‌باشند.

1- مقدمه

پیشرفت‌ها در سنتز مواد نانو، پژوهش‌ها را بسمت استفاده ی احتمالی آنها در ساخت نانوکامپوزیت‌ها ترغیب کرده است. نانو کامپوزیت‌ها بعلت خصوصیات مکانیکی مواد میزبان، که به آسانی می‌توانند بوسیله ی ترکیب با مواد مناسبی در مقیاس نانو بهبود داده شوند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.  بعبارتی دیگر برای ساخت یک نانو کامپوزیت جهت کاربرد‌های خاص، انتخاب پرکننده نانوی مناسب و مواد میزبان هر دو ضروری هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Nanocomposite
Mechanical strength
Thermal stability
Band gap

ثبت سفارش جدید