Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " انتظارات متخصصان حسابداری از آموزش حسابداری: تحقیق در آنتالیا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتظارات متخصصان حسابداری از آموزش حسابداری: تحقیق در آنتالیا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1011824
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

بازخورد بخش ها درباره کارایی آموزش حسابداری، برای آموزش دهندگان و دانشگاهیان علوم حسابداری اهمیت بسیار زیادی دارد. این نوع بازخوردها باعث گنجاندن مسائل و موضوعات مورد نیاز کسب و کار در برنامه آموزشی می شود. بنابراین گرفتن بازخورد از متخصصان حسابداری درباره کارایی دوره های حسابداری در دانشکده ها، در صورتی که این بازخوردها با روش ها و برنامه های درسی که باید در نظر گرفته شوند، هماهنگ باشند، اهمیت زیادی برای کیفیت و آینده آموزش حسابداری دارد. هدف این مطالعه ارائه نظرات و انتظارات حسابداران عمومی معتبری است که در آنتالیا فعالیت می کنند که این نظرات درباره وضعیت فعلی آموزش حسابداری در دانشگاه ها، در دفتر حسابداران عمومی آنتالیا ثبت شده اند. از مقیاس لیکرت برای بررسی نظرات استفاده شد و نتایج نظرسنجی در بسته نرم افزاری SPSS  تحلیل گردید و مورد بحث قرار گرفت. نتایج نشان می دهند که از نظر حسابداران، دانشجویان حسابداری در دوران تحصیل دانش کافی درباره حسابداری به دست نمی آورند. دروس حسابداری برای برآوردن نیازهای مرتبط شرکت ها و درک روش های حسابداری و ساختارهای شرکت ها، کافی نیستند. بر اساس نتایج، پیشنهاداتی مفید برای توسعه آموزش حسابداری ارائه گردید.

-1مقدمه

پیشرفت های سریع علوم، فناوری، اقتصاد و کسب و کار  به پیشرفت علم نیز نیاز دارند. یکی از عوامل تاثیر گذار بر حفظ رقابت جهانی، داشتن کارمندانی است که به خوبی آموزش دیده اند و مهارت های مناسبی دارند. چلیک و اسر (2009) بیان می کنند که  تغییر و تعریف مجدد نقش های متخصصان حسابداری، به دلیل تغییرات دنیای کسب و کار، ضروری است. وظایف و کارکردهای حسابداری  به کیفیت حسابداران در شرکت ها هستند و با شرایط غیر قابل انتظار تری مواجه می باشند. تغییر یا ارتقا  آموزش حسابداری نیز به دلیل تغییر در اهمیت و کیفیت اطلاعات حسابداری، لازم است. البرچ و ساک (2001) نشان می دهند که مدرسان حسابداری از انتظارات بازار بی خبرند زیرا اغلب از جوامع کسب و کار حرفه ای دور مانده اند.  متخصصان حسابداری  و مدرسان دانشگاه ها  باید در جهت توسعه و تحول آموزش حسابداری و برآوردن نیازهای حرفه ای، با هم همکاری کنند…  

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Accounting education
accounting curriculum Introduction

ثبت سفارش جدید