Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " خدمات غیر حسابرسی و کیفیت حسابرسی: تاثیر قانون ساربنز اکسلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خدمات غیر حسابرسی و کیفیت حسابرسی: تاثیر قانون ساربنز اکسلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ScienceDirect,Asia Pacific Management Review
سال انتشار
2017
کد محصول
1011826
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
696 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در مورد الزاماتی که قانون ساربنز اکسلی بر خدمات غیر حسابرسی اعمال کرده است، مباحثی وجود دارد. این مقاله از محافظه کاری در حسابداری به عنوان شاخصی از کیفیت سود صورتهای مالی استفاده و بررسی می کند که آیا ارائه خدمات غیر حسابرسی از سوی حسابداران موجب کاهش کیفیت سود می شود. هم چنین برای تایید تاثیرات SOX، رابطه بین خدمات غیر حسابرسی و محافظه کاری در حسابداری را قبل و بعد از اجرایی شدن قانون SOX بررسی می کند. نتایج تجربی نشان می دهند که قبل از اجرایی شدن قانون SOX خدمات غیر حسابرسی موجب کاهش کیفیت سود می شوند اما هیچ نتیجه جامعی درباره تاثیرگذاری ارائه خدمات غیر حسابرسی بر کیفیت سود بعد از اجرای قانون SOX مشاهده نشد. این نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت قانون SOX در نظارت بر استقلال حسابرسان است.

-1مقدمه

از زمان بحران انرون، آمریکا قانون ساربنز اکسلی را در سال 2002 برای ایجاد اطمینان در بازارهای سرمایه، تصویب کرد. این قانون در پاسخ به خدمات غیر حسابرسی گسترده آرتور اندرسون به شرکت انرون، مقررات جدیدی را در زمینه استقلال حسابرس و تضمین و بهبود کیفیت حسابرسی الزامی کرد. در سال 2001، ارتوراندرسون حدود 25 میلیون دلار آمریکا برای خدمات حسابرسی و 27 میلیون دلار آمریکا برای خدمات غیر حسابرسی از انرون دریافت کرد. مقامات قضایی آمریکا اعتقاد دارند که ارائه خدمات غیر حسابرسی موجب تضعیف استقلال حسابرس می شود. بنابراین، قانون ساربنز اکسلی محدوده خدمات غیر حسابرسی ارائه شده از سوی حسابرسان به مشتریان را تعیین و افشا حق الزحمه سالانه حسابرسی و حق الزحمه سالانه خدمات غیر حسابرسی را الزامی کرد…  

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Sarbanes-Oxley act
Non-audit services
Earnings quality

ثبت سفارش جدید