Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی‌های آزمایشگاهی در مورد اثر پوستی پارامترهای موتور القایی قفس سنجابی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی‌های آزمایشگاهی در مورد اثر پوستی پارامترهای موتور القایی قفس سنجابی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, 18th International Conference on Electrical Machines
سال انتشار
2008
کد محصول
1011904
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
663 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به موضوع بررسی‌های آزمایشگاهی ضریب اصلاح مورد استفاده برای محاسبه اثر پوستی در مقاومت روتور در مدار معادل موتورهای القایی با قفس‌های سنجابی می‌پردازد. تست‌های روتور قفل شده در فرکانس‌های تغذیه متعدد روی موتورهای القایی مختلف انجام می‌گیرد: داده‌های آزمایشگاهی جمع‌آوری‌شده برای بررسی تخمین‌های تحلیل پارامترهای روتور با استفاده از پروسه‌های عددی که قبلاً توسط همین نویسنده‌ها پیشنهاد شده است، به کار می‌رود. مقایسه صورت گرفته بین ضرایب اصلاح اثر پوستی محاسبه شده و به دست آمده از فرآیندهای آزمایشگاهی نشان می‌دهد که مدل به کار رفته نتایج رضایت‌بخش‌تری را ازنظر دقت ارائه می‌کند در عین حال که مشکلات موضوعی مربوط به تخمین پارامترهای روتور را از روی تست‌های آزمایشگاهی نیز در محاسبات لحاظ می‌کند.

1-مقدمه

توزیع چگالی جریان در میله‌های روتور یک موتور القایی قفس سنجابی یکنواخت نیست و به فرکانس جریان میله بستگی دارد. این اثر را با عنوان اثر پوستی می‌شناسند و باعث افزایش مقاومت مدار معادل روتور و نیز کاهش رأکتانس نشتی معادل میله می‌گردد. این تغییرات پارامترهای میله روتور معمولاً با استفاده از دو ضریب اصلاح (KR و KL به ترتیب برای مقاومت و اندوکتانس) به‌عنوان پارامترهای شرایط DC در نظر گرفته می‌شوند.

روش‌های تحلیلی متعددی برای ارزیابی اثر پوستی در میله‌های روتور در مقالات مختلف یافت می‌شود اما این روش‌ها در اصل بر اساس شکل شیارهای روتور ساده نظیر مستطیلی، ذوزنقه‌ای و یا گرد، تقسیم‌بندی می‌شوند.....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



induction motors
skin effect
and squirrel cage

ثبت سفارش جدید