Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " عوامل تعیین کیفیت حسابرسی داخلی در بانک ها: شواهد تجربی از کشور اردن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل تعیین کیفیت حسابرسی داخلی در بانک ها: شواهد تجربی از کشور اردن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Research Journal of Finance and Economics
سال انتشار
2011
کد محصول
1011910
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
314 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اهداف اصلی این مقاله، بررسی روابط بین (البته اگر رابطه ای وجود داشته باشد)صلاحیت حرفه ای، بی طرفی با عملکرد حسابرس داخلی و کیفیت حسابرسی داخلی است و شواهدی فراهم می کند که آیا بی طرفی حسابرس داخلی وصلاحیت وی بر کیفیت حسابرسی داخلی موثر است یا خیر. برای نیل به این اهداف، پرسشنامه ای طراحی و بین یک نمونه از حسابرسان داخلی بانک های اردن توزیع شده است. نتایج حاصل از پرسشنامه نشان می دهد که حسابرسان داخلی در بانک های اردن صلاحیت، بی طرفی و عملکرد حسابرسان داخلی را به عنوان عوامل مهم و موثر بر کیفیت حسابرسی داخلی در نظر می گیرند. این تحقیق نشان داد که "عملکرد" ​​بالاترین میانگین نمره (4. 5667)، "شایستگی" (4. 5533) و "بی طرفی" (4. 2400) را به خود اختصاص داده اند. توصیه می شود که بانک های اردن باید برای اطمینان از در دسترس بودن عوامل کلیدی برای دستیابی به کیفیت، از حسابرسان داخلی استفاده نمایند.

1-مقدمه

مدیریت سازمان مسئول ایجاد و حفظ کنترل ها داخلی مؤثر جهت سیستم، از قبیل تعریف نمودار سازمانی، فعالیت ها، فرآیندها، و سیستم هایی است که به طور موثر به کاهش خطرات برای دستیابی به اهداف سازمان کمک می کنند. مدیریت با مسئولیتی که به نمایندگی از سهامداران سازمان به دست آورده مسئولیت پاسخگوی به نهادهای نظارتی را دارد(مثلا هیئت مدیره، کمیته حسابرسی، نمایندگان منتخب).

حسابرسی داخلی بخش مهمی از ساختار حاکمیت شرکتی در سازمان هاست. حاکمیت شرکتی شامل آن دسته از فعالیت های نظارتی انجام شده توسط هیئت مدیره و کمیته حسابرسی برای اطمینان از یکپارچگی فرایند گزارشگری مالی است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Internal audit

ثبت سفارش جدید