Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مخازن ذخیره انرژی خازنی و ترکیبی برای راه آهن های مترو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مخازن ذخیره انرژی خازنی و ترکیبی برای راه آهن های مترو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Vehicle Conference IEVC
سال انتشار
2013
کد محصول
1011935
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، مدل­ های شبیه سازی توسط Matlab برای یک راه آهن متروی شهری و برخی روش ­های جدیدتر برای کاهش نیاز به ظرفیت ذخیره سازی انرژی ارائه شده است. با این روش کنترل انرژی بهینه، نسبت کاهش قابل دستیابی ذخیره انرژی مورد نیاز در SCAP برابر با 25 تا 40 درصد است.  این ابرخازن و باتری لیتیوم-یون به عنوان یک سیستم ذخیره انرژی ترکیبی در نظر گرفته شد و کارایی آن تحت عملکرد سیستم کنترل انرژی مناسب، مورد بررسی قرار گرفت. کاهش حجمی سیستم ذخیره سازی ترکیبی ما قابل توجه است.

-1مقدمه

دستگاه ­های ذخیره سازی انرژی می­توانند با ذخیره ­سازی انرژی احیا شده از ترمز، برای بهبود راندمان انرژی استفاده شوند. در این مقاله، با در نظر گرفتن راه آهن متروی بوداپست به عنوان یک مطالعه موردی، استفاده از اثربخشی ذخیره انرژی در سیستم ­های حمل و نقل بار مورد بررسی قرار گرفته است. به منظور بهبود استفاده بهتر از دستگاه ­های ذخیره سازی انرژی ساخته شده، برخی از ایده ­ها و مفاهیم توسط مدیریت انرژی مدل شده مورد بررسی قرار می­ گیرند…

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Batteries
Capacitance
Supercapacitors
Traction motors

ثبت سفارش جدید