Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حفاظت دیستانس برای ریزشبکه در سیستم توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفاظت دیستانس برای ریزشبکه در سیستم توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Industrial Electronics Society, IECON 41st Annual Conference
سال انتشار
2015
کد محصول
1011947
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 با توجه به افزایش نفوذ تولید پراکنده، چالش هایی بر سر راه سیستم های حفاظتی سنتی در سیستم توزیع وجود دارد. شارش دو طرفه توان و جريان متناوب متغير به علت حالت هاي مختلف عملكردی ممكن است منجر به کاهش انتخاب پذیری و حساسيت حفاظت اضافه جریان شوند. این مقاله یک حفاظت دیستانس را برای ریزشبکه ولتاژ متوسط در آلبورگ دانمارک ارائه می دهد. مدهای عملیاتی مختلف شبکه در مقاله طراحی و تست می شوند. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که تغییرات جریان های خطای دیده شده توسط رله های پیشرو بسیار بیشتر از رله های پسرو هستند. همچنین جریان های خطا به مقدار کمی با تصادفی بودن انرژی تجدید پذیری (علیرغم تصادفی بودن) تغییر می کنند. در نهایت نشان داده می شود که حفاظت دیستانس طراحی شده، عملکرد رضایب بخشی در پاک کردن خطاهای مختلف دارد.

-1مقدمه

نیاز بسیار زیاد به حفاظت محیط در برابر تغییرات آب و هوا، منجر به افزایش تولید تجدیدپذیر شده است. به دلیل ویژگی های پراکندگی و عدم قطعیت این منابع، بیشتر واحدهای تولید تجدیدپذیر به عنوان ریزمنابع با واسط های الکترونیک قدرت در سیستم های انتقال و توزیع نصب می شوند. با این حال مصرف افزاینده تولید پراکنده چالش هایی برای سیستم تولید برق به همراه می آورد. در دانمارک بیش از ۴۰ درصد توان تولیدی نصب شده توسط انرژی های تجدید پذیر تامین می شود، در حالیکه بیشتر منابع تولید پراکنده در سطح توزیع (کمتر از 100 kV) به سیستم متصل هستند. در سمت برق، سیستم  نقاط کانال برای کارهای برنامه ریزی موجب تضمین ظرفیت تولید کافی، مدیریت عملیات سیستم و ادغام مقادیر زیادی از توان بادی و توان تولیدی برق محلی می شود. زیرساخت های برق باید استفاده فزاینده از انرژی تجدیدپذیر را پشتیبانی کنند و این امر تقاضای بیشتری به سیستم وارد می کنند. در مورد زیرساخت های پایه، حفاظت موجود سیستم توزیع نیاز به پیشرفت دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Relays
Impedance
Wind farms
Fault currents
Current measurement

ثبت سفارش جدید