Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " توزیع بهینه توان راکتیو: مروری بر آن، و ارائه یک مدل جدید برای پایداری ولتاژ تصادفی مقید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توزیع بهینه توان راکتیو: مروری بر آن، و ارائه یک مدل جدید برای پایداری ولتاژ تصادفی مقید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Generation, Transmission & Distribution
سال انتشار
2017
کد محصول
1011951
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در این مقاله، مروری کامل بر تحقیقات اخیر صورت گرفته در زمینه توزیع بهینه توان راکتیو (ORPD) ارائه شد، که شامل طبقه بندی مسئله ORPD، همراه با بررسی نقاط قوت و ضعف مدل های مختلف می شود. همچنین، یک مدل چند-هدفه تصادفیِ ORPD (SMO-ORPD) تحت عدم قطعیت های بار و تولید توان بادی مورد مطالعه قرار گرفت. یک مدل تصادفی دو-مرحله ای برای مقابله با عدم قطعیت ها به کار گرفته شد. توابع هدف در نظر گرفته شده، تلفات توان حقیقی (PL) و هزینه‌ی بهره‌برداری و نگه داری (O&M) برای مزارع بادی (WF) هستند. مسئله SMO-ORPD پیشنهادی با در نظر گرفتن شاخص پایداری ولتاژ حل شد. علاوه بر این، تکنیک قید-ε و رویکرد رضایت بخش فازی برای انتخاب بهترین مصلاحه بین حل ها به کار گرفته شدند. دو حالت بدین صورت در نظر گرفته شدند:(1) پایداری ولتاژ آزاد SMO-ORPD، و (2) پایداری ولتاژ مقید (VSC) SMO-ORPD. در این تحقیق، ادوات جبران ساز توان راکتیو به عنوان متغیرهای کنترل گسسته مدل شده اند. از این رو، مسئله SMO-ORPD همانند یک مسئله بهینه سازی برنامه ریزی غیرخطی صحیح مختلط مدل شد. مسئله SMO-ORPD در نرم افزار GAMS پیاده سازی شد، و در سیستم‌های تست 180 و 30 باس IEEE مورد بررسی قرار گرفت.  نتایج عددی نشان دادند که در مورد VSC-SMO-ORPD، PLهای اکتیو نسبت به مورد دیگر بالاتر هستند، در حالیکه هزینه های O&M مزارع بادی اختلاف قابل توجهی با هم ندارند.

-1مقدمه

پیش زمینه و اهداف

توزیع بهینه توان راکتیو (ORPD) یکی از سودمند ترین روش ها برای تقویت پایداری ولتاژ سیستم های قدرت می باشد. مسئله ORPD تلاش دارد تا توان راکتیو مورد نیاز سیستم را با توزیع مناسب منابع راکتیو در دسترس حاصل سازد [1]. به دلیل اینکه  نفوذ تولید توان بادی در سال های اخیر افزایش داشته است، اپراتورهای سیستم باید به طریقی قابل اطمینان و مقرون به صرفه، ذات تصادفی بودن آن را مد نظر قرار دهند. این اهداف متناقض را می‌توان با لحاظ در متغیر بودن و عدم قطعیت در تولید توان بادی مورد مصالحه قرار داد. ادغام این منابع بی ثبات در شبکه های الکتریکی نیازمند ملاحظات خاصی است. برای مثال، به دلیل تغییر پذیری و متناوب بودن خروجی مزارع بادی (WF) ، می توانند منجر به مشکلات پایداری ولتاژ عدیده‌ای شوند. به منظور در نظر گرفتن رفتار تصادفی در تولید توان بادی (به دلیل رفتار تصادفی باد)، در این مقاله یک مدل ORPD چند-هدفه مقید پایداری ولتاژ جدید (VSC-MO-ORPD) پیشنهاد شد که جفت اثرات فنی و اقتصادی WFها بر پایداری ولتاژ را با هم می آمیزد… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


power generation dispatch
power system stability
integer programming
reactive power

ثبت سفارش جدید