Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " ناهنجاری های عروقی در کودکان دارای تشخیص نادرست آسم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ناهنجاری های عروقی در کودکان دارای تشخیص نادرست آسم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Sultan Qaboos University Medical Journal
سال انتشار
2015
کد محصول
1011959
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
588 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در اغلب کودکان مبتلا به آسم، استرویید های استنشاقی منجر به تسکین و کنترل نشانه های آسم می شوند. با وجود درمان مناسب، نشانه های تنفسی و خس خس سینه مداوم در کودکان خردسال تلویحا به معنی آن است که تشخیص های دیگری نیز باید مد نظر قرار بگیرد. تاخیر در تشخیص درست منجر به معاینات غیر ضروری، درمان نامناسب و عوارض ناشی از آنها می شود. در مطالعه حاضر گزارشی در مورد سه بیمار ارائه شده است که در بازه زمانی سپتامبر 2010 و می 2012 به دلیل خس خس سینه مداوم به دلیل گرفتگی نای ناشی از ناهنجاری عروقی به بیمارستان دانشگاه سلطان قابوس در مسقط عمان مراجعه کرده بودند. کلیه بیماران دارای دو قوس آئورت بودند که باعث می شد فشار زیادی به نای وارد شود که در نتیجه آن مشکلات تنفسی و تغذیه نمود یافته بود. بعد از جراحی، کلیه بیماران بهبود یافته و دیگر نیازی به مصرف دارو نداشتند. بدون احتمال مشکوک بالینی و تصویربرداری مناسب، ناهنجاری های عروقی مادرزاد به مدت چندین سال بدون تشخیص باقی می مانند. نوزادان و کودکان مبتلا به خس خس سینه مزمن باید در اولین فرصت ممکن از نظر ناهنجاری های عروقی بررسی شوند. پزشکان عمومی باید کلیه بیماران را جهت بررسی های بیشتر و مدیریت بهتر، به بیمارستان های دانشگاهی ارجاع دهند.

1-مقدمه

خس خس سینه یکی از مشکلات پزشکی متداول در دوران اوایل کودکی است. اغلب شرایطی که منجر به بروز خس خس سینه در کودکان می شوند خوش خیم و خودمحدود ساز هستند. با این حال وقتی خس خس سینه قبل از سن یک سالگی بروز می یابد، ارزیابی و معاینه دقیق اهمیت مضاعف می یابد. همچنین، همانطور که پاین و همکاران گزارش کرده اند، ارزیابی دقیق دوباره بیمار مبتلا به آسم که به درمان های کلاسیک واکنش درمانی نشان نداده است بسیار حائز اهمیت است تا سبب شناسی این شرایط آشکار شود. آسم کودکی که به صورت درست و مناسب کنترل نشده است می تواند از استفاده نادرست از دستگاه های تنفس مصنوعی، عدم رعایت توصیه های درمانی و یا مواجهه با عوامل تحریک کننده نشات بگیرد. در کودک خردسال دارای خس خس سینه که به درمان پاسخ نمی دهد، لازم است سایر دلایل شناخته شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Vascular Malformations
Aortic Arch Syndromes
Asthma
X-Ray Computed Tomography

ثبت سفارش جدید