Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " فرمولاسیونی کارآمد برای محل انبار پویا تحت هزینه‌های حمل و نقل مجزا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرمولاسیونی کارآمد برای محل انبار پویا تحت هزینه‌های حمل و نقل مجزا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers & Chemical Engineering
سال انتشار
2017
کد محصول
1011974
تعداد صفحات انگليسی
37
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک مدل برنامه‌ریزی خطی عدد صحیح آمیخته برای تعیین تعداد بهینه، موقعیت مکانی و ظرفیت انبارهای مورد نیاز برای پشتیبانی از یک پیش‌بینی بلند‌مدت با تقاضای فصلی پیشنهاد شده است. هزینه‌های حمل‌ونقل مجزا، قرارداد انبار پویا و مدیریت ذخیره ایمنی سه ویژگی متمایز اصلی این مسئله هستند. چهار گزینه برای حل هزینه‌های حمل‌ونقل مجزا مورد مقایسه قرار گرفته است. کارآمدترین فرمولاسیون با استفاده از متغیرهای عدد صحیح برای تعیین تعداد واحدهای مورد استفاده در هر حالت حمل‌ونقل بدست آمده است. محدودیت‌های سیاست‌های قراردادی به منظور اطمینان استفاده از انبارها برای دوره‌های مداوم حاصل شده است. محدودیت‌های مشابهی برای زمانی که یک انبار بسته است نیز گنجانده شده است. ذخیره ایمنی با اثر تجمع ریسک با استفاده از نمایش خطی تکه‌ای در نظر گرفته شده است. به منظور حل مسائلی با مقیاس بزرگ، محدودیت‌هایی سفت و فرمولاسیون‌های ساده‌شده پیشنهاد شده است. این فرمولاسیون‌ها بر اساس فرضیات تک منبعی هستند و نتایج نزدیک به بهینه با کاهش زمان راه‌حل را دارا هستند.

1- مقدمه

زنجیره تامین در سالیان اخیر به طور فزاینده‌ای پیچیده شده است. جهانی‌سازی تعداد زیادی از بازارهای جدید و انتخاب‌هایی برای یافتن منابع موجود را ایجاد کرده است. پاسخ بسیاری از شرکت‌ها به این وضعیت، تمرکز بر روی کسب و کار اصلی خود، برون‌سپاری  لجستیک‌ها و عملیات انبارداری بوده است. تصمیمات استراتژیک می‌توانند تاثیر بزرگی در موفقیت یک شرکت داشته باشند. به همین دلیل چنین تصمیماتی باید با استفاده از بهترین ابزارهای موجود اتخاذ شوند (پاپاجرجیو 2009)… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Supply chain design
Facility location
Discrete transportation cost
Safety stock

ثبت سفارش جدید