Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information Technology and Quantitative Management
سال انتشار
2017
کد محصول
1012024
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
576 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

همانطور که مقررات برای ایجاد ثبات فشار می آورد، سازمان ها نیز ممکن است تصمیم بگیرند سریع به گرایش استراتژیک شان برسند به جای اینکه به سمت بازده بیشتر و بیشتر حرکت کنند. طراحی و توسعه محصولات برای دستیابی به ثبات، هسته مرکزی عملیات سازمان ها است و می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در راستای ثبات در بلند مدت ایجاد کند. خود محصول و چگونگی درک کاربر نهایی در مورد محصول می تواند به صورت قابل توجهی این حرکت به سمت ثبات را برای سازمان تحت تاثیر قرار دهد. این تحقیق به صورت تجربی ارتباط بین گرایش سازمانی و ثبات، صفات محصولات پایدار و تاثیر آن بر عملکرد در دو مکان جغرافیایی جداگانه با اقتصاد های مختلف، را مورد بررسی قرار می دهد. ارزش این مقاله نه فقط در مفاهیم معتبر تجربی بر مبنای دیدگاه توسعه تجربی محصولات جدید آن است بلکه این مقاله یک بینش را در مورد ذهنیت فعلی در مورد ثبات ارائه می دهد.

1-مقدمه

افزایش مقررات در زمینه اقتصاد جهانی در زمینه ثبات محصول و کسب و کار پس از بحران اقتصاد جهانی واقعیتی اجتناب ناپذیر است. برای بقا در بلند مدت، سازمان ها باید به سمت ثبات استراتژیگ گرایش پیدا کنند. با این حال، تمرکز فعلی باید بر پشتیبانی لاز طراحی و توسعه محصولات باشد تا باعث بهبود عملکرد سازمان ها بدون داشتن تاثیر منفی بر جامعه و محیط در مقیاس بزرگ باشد. با توجه به عملکرد قابل قبول برای یک سازمان، یک محصول پایدار باید بتواند رقابت کند و نسبت به کالاهای معمولی بازار جذابیت بیشتری داشته باشد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Sustainable products
Organizational orientation
Sustainability orientation
Product attributes

ثبت سفارش جدید