Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " دینامیک آشکارسازهای نوری مادون قرمز نقطه کوانتومی بهمنی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دینامیک آشکارسازهای نوری مادون قرمز نقطه کوانتومی بهمنی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Modern Physics Letters B
سال انتشار
2012
کد محصول
1012037
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پاسخ زمانی و بسامدی یک آشکارساز نوری مادون قرمز نقطه کوانتومی بهمنی (A-QDIP) در طول موج مادون قرمز (IR) بلند محاسبه شده و اثر ساختار آن بر رفتار دینامیکی بررسی شده است. به همین منظور، معادلات آهنگ نواحی مختلف با توجه به شرایط مرزی به صورت عددی حل شده‌اند. نتایج نشان می‌دهند که آشکارساز با ناحیه تکثیر بزرگ زمان پاسخ آهسته‌تری دارد. همچنین تحلیل بسامدی یک پهنای باند 3 دسیبلی را در بالای GHz100 برای دستگاهی با طول تکثیر nm200 پیش‌بینی می‌کند. حاصلضرب پهنای باند بهره (GBP) محاسبه شده و برابر تقریبا GHz100 به دست آمده است. تاثیر آلایش بار بر پاسخ دینامیکی آشکارساز هم بررسی شده و نتایج نشان داده‌اند که افزایش در آلایش، GBP را بهبود می‌بخشد، در حالی که پهنای باند کاهش می‌یابد. همچنین تاثیر نقاط کوانتومی ناحیه جذب بر پاسخ بسامدی دستگاه را بررسی کرده‌ایم و نتایج نشان داده‌اند که زمان ریلکسیشن طولانی‌تر در نقطه کوانتومی پهنای باند آشکارساز را کاهش می‌دهد.

1-مقدمه

در سال‌های اخیر، آشکارسازهای مادون قرمز به دلیل کاربردهای گسترده در ستاره‌شناسی، داروشناسی و ردیابی هدف به صورت گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند 1،2. ساختارهای گوناگونی برای کار در IR به عنوان آشکارسازهای مادون قرمز چاه کوانتومی (QWIP)، آشکارسازهای جیوه کادمیم تلوراید (MCT) و ابرشبکه‌های لایه دچار تنش  ارائه شده‌اند 3-5. اگرچه، وارد کردن ویژگی‌های اختصاصی الکترونیکی و اپتیکی به سامانه‌های نقطه کوانتومی (QD) نیمرسانا منجر به استفاده از این ساختار‌ها به عنوان لایه جذب‌کننده خواهد شد و نتیجه آن آشکارسازهای نوری مادون قرمز نقطه کوانتومی (QDIP) خواهد شد 6،7. در مقایسه با سایر انواع، QDIPها دمای کار بالاتر و توانایی آشکارسازی تابش عمودی را از خود نشان می‌دهند 8. این مزایا از ساختار حبس سه بعدی QDها ناشی می‌شود که منجر به حالت‌های انرژی گسسته اتم-گونه در نقطه می‌شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Quantum dot infrared photodetector
avalanche multiplication

ثبت سفارش جدید