Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید با بهبود بهره برداری از آهنربای دائمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید با بهبود بهره برداری از آهنربای دائمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on Magnetics
سال انتشار
2017
کد محصول
1012047
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شار نشتی شدید از دیر باز به عنوان یکی از اشکالات ماشین­ های آهنربای دائم شار متقاطع (TFPM) بوده است که به کاهش میزان استفاده از PM و ایجاد گشتاور دندانه­ ای قابل توجه در TFPM منجر می­شود. پژوهش حاضر با هدف حل این مشکل به ارائه طرحی برای یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید (CP-TFM) می­پردازد. کلید حل این مشکل جابجایی قطب برجسته بالا و پایین روتورهای به اندازه نصف گام قطب و اتصال آنها به یک هسته حلقوی است. بنابراین یک مدار مغناطیسی مکمل برای کاهش شار نشتی میان قطب­ های مجاور و همچنین بهبود میزان استفاده از PM ساخته می­شود. به منظور تأیید امکان­ سنجی طراحی، یک مدل اجزای محدود سه بعدی طراحی و عملکرد الکترومغناطیسی آن ارزیابی می­شود. با همان ابعاد محیطی و تلفات مسی، دو طرح CP-TFM پیشنهادی و TFPM مرسوم مقایسه می­شود. نتایج شبیه ­سازی FE حاکی از آن است که میزان استفاده از آهنربای دائم در روش پیشنهادی (به نسبت تقابل آن) تقریبا دو برابر است و گشتاور دندانه ای را به طور مؤثر کاهش می­دهد.

1- مقدمه

ماشین آهنربای دائم شار متقاطع (TFPM) برای اولین بار در دهه 1980 معرفی شد [1]. مزایای اصلی این ماشین­ها مجزاسازی بار الکتریکی و بار مغناطیسی، قابلیت افزایش قابل توجه تعداد قطب­ها و امکان استفاده از سیم­پیچ ­های بی­انتهاست. بنابراین، TFPMها امکان تولید چگالی توان بالاتر و کارایی بیشتر دارند و درنتیجه عملکرد آن­ها برای کار در کاربردهای راه ­اندازی مستقیم با سرعت پایین مانند خودروهای برقی و سیستم تولید انرژی بادی به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Consequent pole
PM
transverse flux machine

ثبت سفارش جدید