Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش هایی برای تشخیص اتوماتیک و طبقه بندی توده ها در ماموگرام ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش هایی برای تشخیص اتوماتیک و طبقه بندی توده ها در ماموگرام ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2014
کد محصول
1012048
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
561 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سرطان پستان یکی از شایع­ترین سرطان­ های زنان در سراسر جهان است. روش­ های مختلفی برای تشخیص سرطان پستان وجود دارد. ماموگرافی یکی از مؤثرترین ابزار برای تشخیص زودهنگام این بیماری است. هدف این پژوهش، افزایش دقت تشخیصی پردازش تصویر و تکنیک ­های یادگیری ماشین برای بهینه­ سازی طبقه­ بندی نمونه در یکی از دو گروه عادی و غیرعادی در ماموگرافی­ های دیجیتال است. استخراج ویژگی­های بافت GLCMبه عنوان رایج­ترین و قدرتمندترین تکنیک تحلیل بافت شناخته شده است. این مقاله به ارزیابی و مقایسه عملکرد دو روش طبقه­ بندی متفاوت مورد استفاده در طبقه­ بندی الگوهای طبیعی و غیرطبیعی می­پردازد. نتایج تجربی از برتری شبکه عصبی مصنوعی نسبت به سایر روش­ها حکایت دارد.

1- مقدمه

سرطان پستان یک مشکل بهداشتی عمومی است. پستان­ها در موقعیت چپ و راست قرار دارند. سرطان پستان به دو نوع طبیعی و غیرطبیعی تقسیم می­شود. معمولا در الگوی طبیعی سطح پستان صاف و در الگوی غیرطبیعی زبر و پیچیده است. موارد غیر طبیعی به دو دسته تقسیم می­شوند: توده و کلسیفیکاسیون پستانی. توده ­ها به واسطه مشخصات و شکل خود مشخص می­شوند. کلسیفیکاسیون به معنی توده ­های کوچک رسوبی کلسیمی در بافت سینه است که به صورت گروهی از نقاط روشن در ماموگرام ظاهر می­شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Mammograms

ثبت سفارش جدید