Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تهور مالیاتی شرکت و ساختار سررسید بدهی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تهور مالیاتی شرکت و ساختار سررسید بدهی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Accounting
سال انتشار
2017
کد محصول
1012120
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
835 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما ارتباط بین تهور مالیاتی و سررسید بدهی سازمانی را بررسی کردیم و شواهد محکمی یافتیم مبنی بر  اینکه سررسید بدهی کوتاه‌تر، در شرکت‌های متهور مالیاتی رایج‌تر است. نتایج از طریق چندین آزمون‌ استحکام، از جمله کنترل انگیزه‌های ناشی از جبران خدمات برای ریسک‌پذیری، تأثیرات CEO و شرکت، رگرسیون‌های تغییرات و تخمین متغیرهای ابزاری مورد بررسی قرار گرفتند. این نتایج نشان می دهند که وام دهندگان، تهور مالیاتی  را به عنوان یک  فعالیت پر ریسک می دانند و بنابراین ساختار  سررسید بدهی را محدود به ارائه  یک  مکانیسم نظارتی برای قراردادهای بدهی با استقراض کننده های دارای تهور مالیاتی، می‌کنند. ما نتیجه می‌گیریم که تهور مالیاتی تأثیر معناداری بر قراردادهای بدهی دارد.

-1مقدمه

ادبیات موجود درمورد ارتباط بین تهور مالیاتی شرکت  و سررسید بدهی، نتایج مختلفی ارائه می دهد. نتایج گراهام و تاکر (2006) و ریچاردسون، لنیس و لئونگ (2014) نشان می دهند که شرکت های دارای تهور مالیاتی، به طور متوسط، به صورت آگاهانه نسبت های اهرمی پایین تری دارند. با این حال، حسن، هوی، وو، و ژانگ (2014) دریافتند که تهور مالیاتی  با هزینه های بیشتر وام و وثیقه های سخت گیرانه تر و مقررات ضمانتی، در ارتباط است. در حالیکه بطور تجربی مشخص کردن این مسئله مشکل است که  آیا ارتباط منفی بین تهور مالیاتی و اهرم، در درجه اول از انتخاب وام دهنده ناشی می شود  یا وام گیرنده، اما واضح است که وام گیرندگان، وام های پرهزینه با قوانین بیشتر برای وثیقه و ضمانت را ترجیح نمی دهند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Tax aggressiveness
Tax sheltering
Debt maturity
Leverage

ثبت سفارش جدید