Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل یک اینورتر پنج فاز تغذیه کننده موتور BLDC در درایورهای خودرو الکتریکی با استفاده از کنترلر پیش بین FCS (با مجموعه کنترلی متناهی) تحمل پذیر در برابر خطا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل یک اینورتر پنج فاز تغذیه کننده موتور BLDC در درایورهای خودرو الکتریکی با استفاده از کنترلر پیش بین FCS (با مجموعه کنترلی متناهی) تحمل پذیر در برابر خطا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2016
کد محصول
1012135
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
7 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه با یکپارچه سازی فرآیند تشخیص خطا با روش های کنترل تحمل­ پذیری خطا (FT)، موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک چندفاز (BLDC)، تقاضاها برای ارائه قابلیت اطمینان بالاتر در درایورهای موتور در وسایل نقلیه الکتریکی افزایش یافته است. برای رسیدن به این هدف، یک کنترلر پیش بین متناهی اصلاح شده FT (FCS-MPC) در این مقاله پیشنهاد شده است. یک  کنترل کننده Dead Beat  برای پیش بینی ولتاژ مرجع اعمال شده توسط اینورتر استفاده شده است. برای نشان دادن تاثیر عدم اطمینان مدلسازی بر عملکرد کنترلر تجزیه و تحلیل حساسیت انجام شده است. علاوه بر این، یک ساده و سریع تشخیص خطای سوئیچ باز و اتصال کوتاه (FD) در اینورتر منبع ولتاژ (VSI) ارائه شده است. روش FD قادر است خطاهای سوئیچ باز، فاز باز و خطاهای اتصال کوتاه را بدون اتخاذ هرگونه متغیر کمکی تشخیص دهد. علاوه بر این، کنترلر پیشنهادی نسبت به حالات گذرای سرعت و بار در یک درایو موتور مقاوم است. برای اعتبارسنجی نظریه ارائه شده، نتایج تجربی بر روی یک موتور BLDC 5 فاز با روتور بیرونی در ساختار چرخ ها، شبیه سازی شده است.

1-مقدمه

دستیابی به قابلیت اطمینان بالا در صنعت خودروهای الکتریکی یک مساله جدید و مهم است. سایر منابع مانند منابع انرژی تجدید پذیر نیز روند مشابه ­ای را ارائه نموده اند [1]. ریداندنسی (افزونگی) و طراحی FT دو راه حل اصلی برای بدست آوردن قابلیت اطمینان بالا هستند. طراحی FT به دلیل کم بودن هزینه ­هایش و فضای کوچکتری که اشغال می­ کند، اغلب از انها برای درایوهای موتورهای صنعتی استفاده می ­شود. به عنوان سایر زمینه‌های کاربردی درایوهای FT می­ توان به هواپیمای الکتریکی، انرژی های تجدید پذیر، و حمل و نقل اشاره نمود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Fault detection
Multiphase fault-tolerant drive
BLDC motor

ثبت سفارش جدید