Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تحلیل امنیتیِ پروتکل‌های پرداخت الکترونیکیِ مبتنی بر رمزنگاری کوانتومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل امنیتیِ پروتکل‌های پرداخت الکترونیکیِ مبتنی بر رمزنگاری کوانتومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Information Science and Control Engineering
سال انتشار
2017
کد محصول
1012155
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
370 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 مروزه به منظور تضمین امنیت تراکنش‌هایی که در دنیای تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد، پروتکل‌های پرداخت الکترونیکی نقش بسیار مهمی را بازی می‌کنند. در حال حاضر پروتکل‌های پرداخت الکترونیکی که مبتنی بر مسائل ریاضی پیچیده‌ای هستند در مواجهه با سیستم‌های کامپیوتری کوانتومی بسیار آسیب پذیر هستند. به منظور بهبود امنیت این پروتکل‌ها در برابر کامپیوترهای کوانتومی، باید از رمزنگاری کوانتومی در پروتکل‌های پرداخت الکترونیک استفاده کرد. البته خاطر نشان شده است که رمزنگاری کوانتومی بدون هیچ قید و شرطی ایمن بوده و پدیدار شدن معایب منطقی می‌تواند منجر به بروز مسائلی جدی در آن شود. در همین راستا از یک تحلیل رسمی برای بررسی امنیت پروتکل‌های پرداخت الکترونیکی که مبتنی بر رمزنگاری کوانتومی هستند استفاده می‌کنیم. روش‌های رسمی تحلیل می‌توانند به کشف آسیب‌پذیری‌های موجود در پروتکل پرداخته و به ما در بهبود امنیت این پروتکل‌ها کمک نمایند. در این مقاله قصد داریم به تحلیل یک پروتکل پرداخت الکترونیکیِ مبتنی بر رمزنگاری کوانتومی بپردازیم؛ نتایجی که به دست آمده است نشان می‌دهد که این پروتکل حتی در صوت بکار گیری رمزنگاری کوانتومی ایمن و آن‌هم بدون قید و شرط، ایمن نخواهد بود. یافته‌ایم که مشخصه های انصاف و پاسخگویی نیز در این پروتکل‌ها نقض شده است. در ادامه به ارائه‌ی یک پروتکل بهبود یافته برای تضمین دو مشخصه‌ی انصاف و پاسخگویی در پروتکل می‌پردازیم و صحت آن را از طریق یک روش رسمی تحلیلی بررسی خواهیم کرد.

1-مقدمه

با ظهور سیستم‌های کامپیوتری و ارتباطات الکترونیکی، علم تجارت الکترونیکی نیز به فعالیت روز مره‌ی میلیون‌ها انسان مبدل گردیده است. افراد می‌توانند فعالیت‌های تجاری الکترونیکی خود را تا زمانی که اینترنت وجود دارد اجرایی نمایند. برای رسیدن به تجارت الکترونیک ایمن و آسان، سیستم‌های پرداخت الکترونیکی بسیاری ارائه گردیده است. در کنار این‌ها، سیستم‌های پرداخت آنلاین نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند چرا که از طیف کاربردی گسترده‌ای در حوزه‌ی خریدهای اینترنتی و بانکداری برخوردار می‌باشند. همچنین توجه زیادی به مسائل امنیتی در فعالیت‌های تجارت الکترونیکی وجود دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Protocols
Quantum cryptography
Quantum computing

ثبت سفارش جدید