Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بازیابی داده‌های پایگاه داده‌ی SQLite با استفاده از شاخص‌های منقضی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازیابی داده‌های پایگاه داده‌ی SQLite با استفاده از شاخص‌های منقضی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, IT Security Incident Management & IT Forensics IMF
سال انتشار
2015
کد محصول
1012156
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
515 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

پایگاه‌های داده‌ای SQLite از پتانسیل فانزیکی بسیار قابل ملاحظه‌ای برخوردار می‌باشند. در یک پایگاه داده، در صورتی که از فرآیند حذف ایمن استفاده نشده باشد، نه تنها داده‌های فعال بلکه داده‌هایی که منقضی شده‌اند در یک فایل باقی می‌مانند،. در تست‌هایی که توسط ابزارهای فانزیکی صورت گرفته است، شاخص داده‌ها در نظر گرفته نشده است، گرچه این شاخص‌ها می‌توانند فرآیند بازیابی ساختارهای جداول پایگاه داده را تکمیل نمایند. الگوریتم‌هایی برای بازیابی ساختارهای داده‌ای و ترکیب آن‌ها با همدیگر و یا داده‌های جدول ارائه شده است. در این مطالعه، ابزار جدیدی را تحت عنوان " بازیابی شاخص SQLite" ارائه می‌دهیم. نتیجه‌ی استفاده از داده‌های تست و داده‌های اپلیکیشن Apple Mail نشان می‌دهد که بازیابی شاخص‌ها امری ممکن بوده و می‌تواند به فرآیند بازیابی داده‌های معمولی جدول کمک نماید.

1-مقدمه

در بازرسی‌های فارنزیکی، پایگاه‌های داده‌ای SQLite نقش بسزایی را در رابطه با ارتباطات داده‌ای در گذشته، دسترسی به محتوای اینترنتی و اطلاعات محلی بازی می‌کند. در کنار بسیاری از مرورگرهای وب، اپلیکشن های ارتباطی و اپلیکیشن های موبایلی زیادی وجود دارند که از پایگاه داده‌ی SQLite استفاده می‌کنند. تخمین زده شده است که این پایگاه داده‌ی استاندارد متن باز و رایگان، بر روی چیزی حدود 500 میلیون دستگاه بکار گرفته شده است [7].

بنابراین جای تعجب ندارد که تحلیل فانزیکی پایگاه‌های داده‌ای SQLite به یک راهکار رایج برای متصدیان بازرسی مبدل گردد. در چنین تحلیل‌هایی، داده‌های منطقی‌ای که در حال حاضر در پایگاه داده ذخیره شده است در نظر گرفته می‌شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



ثبت سفارش جدید