Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آنتن مونوپل با ابعاد کوچک و فشرده با قابلیت پیکربندی مجدد قطبش و الگوی تغذیه مایکرواستریپ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنتن مونوپل با ابعاد کوچک و فشرده با قابلیت پیکربندی مجدد قطبش و الگوی تغذیه مایکرواستریپ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, antennas and wireless propagation letters
سال انتشار
2013
کد محصول
1012190
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک آنتن مونوپل با ابعاد کوچک با تغذیه مایکرواستریپ با قابلیت پیکربندی مجدد در الگوی تابش و قطبش ارائه شده است.  آنتن بر روی لایه ای از ثابت دی الکتریک 4.4 و ضخامت 1.6 میلی متر  و با ابعاد کلیs λ 0.25 λ0.25  ساخته شده است. الگوی آنتن چند جهته است و طرح پذیری با قطبش در صفحه متعامد است. آنتن پیشنهادی برای کاربردهای بی سیم 2.4 گیگاهرتز با پهنای باند 95 مگاهرتز  مناسب است. گین اندازه گیری شده آنتن در فرکانس رزونانس 1.1- دسی بل است. شبیه سازی (Ansoft HFSS) و نتایج اندازه گیری (R&S ZVB8 Vector Network Analyzer) نیز بحث شده است.

-1مقدمه

امروز تقاضا برای استفاده از آنتن های با قابلیت پیکربندی مجدد در کاربردهای بی سیم در حال افزایش است. استفاده از سیستم چند آنتنی برای دستیابی به مشخصه های تابش متفاوت، پیچیدگی های سیستم را افزایش داده است. از آنجا که فشردگی سیستم های بی سیم  فاکتور مهمی است، باید از استفاده سیستم های چند آنتنی توسط معرفی آنتن های با قابلیت پیکربندی مجدد و با کاهش موثر پیچیدگی های سیستم، بدون تاثیر بر مشخصه های تابش، اجتناب شود. آنتن های با قابلیت پیکربندی مجدد متفاوتی بسته به ویژگی های ساختاری مثل فرکانس، قطبش، الگوی تابش، و غیره  وجود دارند. محققان در حال مطالعه بر روی آنتن های فرکانسی و آنتن های با تنوع قطبی شدگی هستند. اخیرا، یک آنتن فرکانسی- با قابلیت پیکربندی مجدد الکتریکی کوچک با دامنه تنظیم گسترده ارائه شده است [1].

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


UHF antennas
antenna feeds
antenna radiation patterns
electromagnetic wave polarisation

ثبت سفارش جدید