Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل فازی 50 ساله می شود: ده سال بعدتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل فازی 50 ساله می شود: ده سال بعدتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Fuzzy sets and systems
سال انتشار
2015
کد محصول
1012191
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال 2015، پنجاهمین سالگرد مجموعه های فازی را جشن می گیریم، 10 سال بعد از مهمترین رویداد مربوط به کاربردهای مجموعه های فازی در کنترل فازی که در چهلمین سالروز پیدایششان در FSS مرور شد، مرجع [1] را ببینید. 10 سال، هم یک دوره زمانی طولانی مدت است و هم یک زمان کوتاه است اگر به  پویایی درونی تحقیق فکر کنیم. این مقاله، برای بررسی این پنجاه سال ارائه شده است که هر دو تفکر را درنظر می گیرد. قسمت اول مقاله، یک بررسی اجمالی از تاریخچه کنترل فازی ارائه می کند: از طراحی بدون مدل، براساس استدلال انسانی تا طراحی کنترل گوسی پارامتر خطی متغیر (quasi-LPV)  با ارائه برخی از رویدادهای مهم و کاربردهای کلیدی. قسمت دوم مقاله نشان می دهد که ما به کجا رسیده ایم و چه پیشرفت هایی بعد از مهمترین اتفاق چهل سال نخست کنترل فازی بدست آمده است. قسمت آخر مقاله به مباحثه و موضوعات تحقیق آتی اختصاص یافته است.

1-مقدمه

تمام گذشته فازی: چهل سال نخست کنترل فازی

کنترل فازی تقریبا هم سابقه با مجموعه های فازی است. لیکن، عمومیت و مقبولیت آن از دیرباز (وشاید هم اکنون هم) موضوعی برای مباحثه بوده است. برای اینکه به خوانندگان جدید (در زمینه فازی) یادآوری کنیم که فضای حاکم بر بحث فازی از زمان های قدیم چه بوده است، تعدادی از جملات بیان شده توسط مخالفان تئوری فازی را در اینجا آورده ایم:

فازی سازی یک ساده سازی علمی است. فازی سازی تمایل دارد تا در شعارهای جذاب اجتماعی که عاری از نظم حاکم بر کارهای علمی سخت و مشاهدات مقاوم هستند، اتفاق افتد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Fuzzy control

ثبت سفارش جدید