Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " میرا کردن SSR با استفاده از فرونشاننده جریان زیر سنکرون با SSSC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
میرا کردن SSR با استفاده از فرونشاننده جریان زیر سنکرون با SSSC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2013
کد محصول
1012195
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

جبران سازی سری ترکیبی با استفاده از جبران ساز سری سنکرون استاتیک (SSSC) و خازن سری پسیو می تواند پایداری سیستم را بهبود بخشد، قابلیت انتقال توان را افزایش می دهد و برای کنترل سریع پخش بار مفید است. این مقاله، مشخصه های تشدید زیر سنکرون (SSR) سیستم قدرت‌ با جبران سازی سری ترکیبی را به طور مفصل تحلیل کرده و یک روش ساده را برای استخراج مؤلفه های زیر سنکرون جریان خط با استفاده از فیلتر، پیشنهاد می دهد. مؤلفه فرکانس زیر سنکرون استخراج شده جریان خط برای تزریق یک ولتاژ زیر سنکرون متناسب، به صورت سری با خط انتقال استفاده می شود که جریان زیر سنکرون در شبکه انتقال را فرو می نشاند. این روش جدید، فرونشاننده جریان زیر سنکرون نامیده می شود. طراحی فرونشاننده جریان زیر، بر مبنای تحلیل گشتاور میرا کننده و با استفاده از الگوریتم ژنتیک است. یک نمایش گرافیکی جدید از شرط تشدید سری در هنگام افزودن SSSC به سیستم، ارائه شده است. مطالعه مفصل SSR بر مبنای تحلیل مقدار ویژه، شبیه سازی گذرا و تحلیل گشتاور میرا کننده انجام شده است. نتایج مطالعه موردی در یک سیستم برگرفته شده از اولین مدل معیار IEEE، کارایی و عملکرد مقاوم فرونشاننده جریان زیر سنکرون در میرا کردن SSR را تحت شرایط کاری مختلف سیستم، نشان می دهند.

تحلیل خطی روی مدل D-Q سیستم با SSSC انجام شده و نتایج با اجرای شبیه سازی گذرا بر مبنای مدل سه فاز غیر خطی مفصل، تست شده اند.

-1مقدمه

جبران سازی سری یک حل اقتصادی برای بهبود پایداری سیستم انتقال است و قابلیت انتقال توان را افزایش می دهد. با این وجود، مشکل ذاتی بالقوه در خطوط انتقال با جبران سازی سری متصل به توربو ژنراتورها، تشدید زیر سنکرون (SSR) است که منجر به برهم کنش های پیچشی شدید [1]-[4] و باعث خرابی شفت سیستم مکانیکی می شود.

استفاده از کنترل کننده های FACTS سری مانند خازن سری کنترل شده با تریستور (TCSC) و جبران ساز سری سنکرون استاتیک (SSSC) نه تنها تنظیم پخش بار در خطوط حساس بلکه مقابله با مشکل SSR را نیز ممکن ساخته است. SSSC چندین مزیت نسبت به TCSC دارد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید